На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію (технічні вимоги) до товару за кодом ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія), враховуючи потребу структурних та відокремлених підрозділів ДП «АМПУ», з метою задоволення потреб у споживанні електричної енергії АУ ДП «АМПУ» та філій ДП «АМПУ» для забезпечення безперебійної роботи об'єктів портової інфраструктури, що дозволить безпечно та у встановлені строки виконувати виробничі завдання структурними та відокремленими підрозділами ДП «АМПУ». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації про ціну предмета закупівлі з використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів на підставі закупівельних цін попередніх закупівель шляхом проведення моніторингу існуючого досвіду ДП «АМПУ» (в т.ч. по філіям) за аналогічним предметом закупівель опублікованих на сайті Prozorro, оголошених у попередніх періодах, з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-30-002768-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 жовтня, 12:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 136 024 474.14 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 жовтня, 15:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 680 122.37 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 500 000.00 UAH |
Електрична енергія21365.962 Мегават-година Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32984271 |
---|---|
Поштова адреса | 04070, Україна, Київська область, Київ, вулиця Іллінська, 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Коновальчук |
Телефон | 380951202771 |
Ел. пошта | oleh.konovalchuk@ecu.gov.ua |
Не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45297596 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Яворницького Дмитра будинок 59А ПОВЕРХ 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Подзолков |
Телефон | +380981371485 |
Ел. пошта | powerenergyukraine@gmail.com |
Оплата електричної енергії, яка споживається за цим Договором, здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника зі спеціальним режимом використання в такому порядку: - до 10 числа Розрахункового періоду – платіж у розмірі не більше 30% вартості очікуваних заявлених договірних величин постачання електричної енергії в Розрахунковому періоді на підставі оригіналу рахунку отриманого від Постачальника; - до 20 числа місяця наступного за Розрахунковим періодом – остаточний розрахунок за електричну енергію, спожиту Споживачем в Розрахунковому періоді на підставі оригіналу рахунку отриманого від Постачальника, за умови підписання Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії, в порядку визначеному пунктом 5.6 проєкту Договору, та належного оформлення Постачальником податкової накладної в електронній формі з наступною її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально умови оплати в розділі 5 додатку 5 до тендерної документації).
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата електричної енергії, яка споживається за цим Договором, здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника зі спеціальним режимом використання в такому порядку: - до 10 числа Розрахункового періоду – платіж у розмірі не більше 30% вартості очікуваних заявлених договірних величин постачання електричної енергії в Розрахунковому періоді на підставі оригіналу рахунку отриманого від Постачальника; - до 20 числа місяця наступного за Розрахунковим періодом – остаточний розрахунок за електричну енергію, спожиту Споживачем в Розрахунковому періоді на підставі оригіналу рахунку отриманого від Постачальника, за умови підписання Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії, в порядку визначеному пунктом 5.6 проєкту Договору, та належного оформлення Постачальником податкової накладної в електронній формі з наступною її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально умови оплати в розділі 5 додатку 5 до тендерної документації).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Калиніна Анастасія Олександрівна |
Телефон | 380487759504 |
Ел. пошта | anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |