На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Порядок поставки: Поставка товару здійснюється до 25.10.2024 року включно. Допускається поставка усієї кількості товару однією партією. Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар протягом двох (двох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Місце поставки: Волинська область, місто Луцьк. 2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-30-003633-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 210 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 жовтня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 жовтня, 08:00 |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 922115000 кілограм Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк Строк: до 25.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | екстра |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Поставка товару здійснюється до 25.10.2024 року. Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар протягом двох (двох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка подається Замовником шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу Постачальника, або в телефонному режимі.
Тип оплати:
Період: 2 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9971 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321661 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Бобир Юрій |
Телефон | 380994698503 |
Ел. пошта | YBOBYR@DPSU.GOV.UA |