На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-30-003693-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 жовтня, 11:39 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 11:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 жовтня, 11:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)570 метр кубічний Адреса поставки: 89014, Україна, Закарпатська область, с.Ставне, будинок 253 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3139204798 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ОЛЕКСАНДР ХІЛЬЧЕНКО |
Телефон | 380996738569 |
Ел. пошта | hilchenko.oleksandr@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-11 11:10:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-12 11:10:39
Опис
Замовником при перевірці пропозиції ФОП ХІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОСТАПОВИЧ було виявлено ряд невідповідностей. Замовник, дотримуючись положення п.43 Особливостей, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.», та надає Учаснику 24 години на виправлення зазначених нижче невідповідностей: 1. Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку №1 Замовник вимагає: «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо).» 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл , а саме: «Договір оренди транспортних засобів з маніпулятором» а також «20 Довідка про наявність автотранспорту». Разом з тим довідка про наявність автотранспорту учасника НЕ МІСТИТЬ: - Кількості транспортних засобів - Типу транспортних засобів, як того вимагає Замовник. 1.2. Задля усунення невідповідносте, просимо Учасника: довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, ТИПУ та відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо).» 2. Відповідно до п.10 Розділу 5 Додатку №1 Замовник вимагає надати: - Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання деревини: договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року. 2.1. Учасником надано файл: Договір оренди майданчику Хільченко. Разом з тим, НЕ НАДАНО Договір купівлі-продажу Матерянським О.А. відкритого майданчика, а також витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року. 2.2. На усунення невідповідносте, просимо Учасника: Надати договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року. 3. Відповідно до Розділу 5 Додатку №1 Замовник вимагає надати: «Завірення документів печаткою необхідне лише у разі, якщо учасник використовує печатку у своїй господарській діяльності, якщо Учасник не використовує печатку то у такому разі надається довідка в довільній формі про ведення господарської діяльності без печатки.» 3.1. Учасником не надано довідку, що він здійснює свою діяльність без печатки. 3.2. На усунення невідповідносте, просимо Учасника: Надати інформаційну довідку, що він здійснює свою діяльність без печатки.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 44943599 |
---|---|
Поштова адреса | 89411, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, село Кам'яниця, вулиця Першотравнева, будинок 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Габріелла Убрежі |
Телефон | +380673128545,+380990254627 |
Ел. пошта | uzhlis2@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-15 11:46:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 11:46:32
Опис
1. Замовником при перевірці ФІЛІЯ "УЖГОРОДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" в пп.1.1 п.1 Додатку №1 встановлено вимогу: «.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі протягом 2022-2024 років за наступною формою: 1) № п/п 2) Назва організації/ (Замовника) з якою укладено договір, код ЄДРПОУ, адреса та телефон для контактів 3) Найменування предмету закупівлі за договором 4) Номер, дата та сума договору 5) Стан виконання 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «довідка про аналогічні договори». Разом з тим, інформація, яка надана у довідці не відповідає формі та змісту, який передбачив замовник, встановивши форму в пп.1 п.1 Додатку №1. 1.2. Вимога: Надати довідку про наявність досвіду повного виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі протягом 2022-2024 років за встановленою Замовником формою. 2. Замовником п пп.1.3. п.1. Додатку №1 встановлено вимогу: «. На підтвердження поданого договору надати скановану копію з оригіналу листа (листів) – відгуку від Замовника, які повинні бути належно оформлені щодо виконання аналогічного договору у повному обсязі на поставку предмету закупівлі. У листі має бути чітко зазначено: №, дата, сума договору, найменування предмету закупівлі, щодо якого договору надається відгук, відповідно, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКІСТЬ ЙОГО ВИКОНАННЯ. 2.1. Учасником в складі пропозиції надано файл: «1.7.2 лист-відгук договір 72» в якому відсутня інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 2.1.1. Вимога: Надати лист-відгук до Договору №72 від 15.07.2022 року в якому буде міститись інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 2.2. Учасником в складі пропозиції надано файл: «1.7.4.лист -відгук Договір 12 ТД» в якому відсутня інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 2.2.1. Вимога: Надати лист-відгук до Договору №12 ТД від 30.08.2022 року в якому буде міститись інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 2.3. Учасником в складі пропозиції надано файл: «відгук договір №56 від 29.05.24» в якому відсутня інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 2.3.1. Вимога: Надати лист-відгук до Договору №56 від 29.05.2024 року в якому буде міститись інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 3. Замовником в пп.4 п.2 Додатку №1 встановлено вимогу про надання: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації». 3.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації. 3.2. Вимога: надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий/виданий не раніше дати оголошення та не пізніше кінцевого строку подання тендерної документації. 4. Замовником в пп.2.1. п.1 Додатку №1 встановлено вимогу: «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію. Відповідний документ, який підтверджує наявність транспорту, вказаного у довідці (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, перевезення тощо).» 4.1. Учасником у складі пропозиції надано файл: «довідка про наявність мат. тех бази» в якому відсутнє зазначення кількості. 4.1.Вимога: Надати довідку про формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням не лише: державного реєстраційного номеру, марки, типу, а й кількості. 5. Замовником в пп.5 п.2 Додатку №1 встановлено вимогу: «Учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про що має надати лист гарантію». 5.1. Учасником на виконання вимоги надано файл: «Довідка захист довкілля». Разом з тим, у даному документі відсутня інформація про дотримання заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства України. 5.2. Вимога: Надати лист гарантію про дотримання заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства України. 6. Замовником в п.4 Додатку №1 «Цінова пропзиція» встановлено вимогу: «ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована з включенням усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, витрат на закупку продуктів, транспорт, приготування, про що учасник подає гарантійний лист». 6.1. На виконання даної вимоги учасником не надано жодного документу. 6.2. Вимога: Надати гарантійний лист про наступне: ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована з включенням усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, витрат на закупку продуктів, транспорт, приготування 7. Замовником в пп.10 п. 5 Додатку №1 встановлено вимогу: «Учасник самостійно здійснює зберігання товару на складі та доставку: - Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання деревини: договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах)». 7.1. Учасником в складі пропозиції на підтвердження даної вимоги надано файл: «гарантійний лист місцезнаходження». Разом з тим, відсутні документи, які вимагає замовник, а саме: : договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах)». 7.2. Вимога: Надати на виконання вимоги: : договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах)». 8. Замовником в п.6 Додатку №1 встановлено вимогу надати: «Лист-згоду на обробку персональних даних». 8.1. Учасником в складі пропозиції не надано документ на виконання даної вимоги. 8.2. Вимога: надати лист-згоду на обробку персональних даних за формою, яка передбачена п.6 Додатку №1 тендерної документації Замовника. 9. Замовником встановлено вимогу в пп.7 п.5 Додатку №1 тендерної пропозиції: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується до постачання повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасник надає довідку в довільній формі у складі своєї пропозиції.» 9.1. Учасником в складі пропозиції не надано документ на виконання даної вимоги. 9.2. Вимога: надати довідку в довільній формі про наступне: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується до постачання повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3302801831 |
---|---|
Поштова адреса | 90436, Україна, Закарпатська область, с. Іза, Україна, 90436, Закарпатська обл., Хустський р-н, село Іза, ВУЛИЦЯ НОВА, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Віталій Шутко |
Телефон | 380737732480 |
Ел. пошта | vitalijsutko81@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-18 14:34:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 14:34:07
Опис
1. Замовником пп.1.3. п.1. Додатку №1 встановлено вимогу: «. На підтвердження поданого договору надати скановану копію з оригіналу листа (листів) – відгуку від Замовника, які повинні бути належно оформлені щодо виконання аналогічного договору у повному обсязі на поставку предмету закупівлі. У листі має бути чітко зазначено: №, дата, сума договору, найменування предмету закупівлі, щодо якого договору надається відгук, відповідно, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКІСТЬ ЙОГО ВИКОНАННЯ». 1.1. Учасником в складі пропозиції надано файл: «5.1. Аналог.договір_видаткова_відгук» в якому відсутня інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 1.1.1. Вимога: Надати лист-відгук до Договору №01/07 від 01.07.2024 року в якому буде міститись інформація про ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 3. Замовником в пп.10 п. 5 Додатку №1 встановлено вимогу: «Учасник самостійно здійснює зберігання товару на складі та доставку: - Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання деревини: договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах)». 3.1. Учасником в складі пропозиції на підтвердження даної вимоги надано файл: «17.2. Склад_договір_купівлі_продажу». Разом з тим договір купівлі-продажу надано не у повному обсязі. 3.1.1. Вимога: Надати на виконання вимоги: : договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) у повному обсязі. 4.Замовником в пп.9 п.5 Додатку №1 встановлено вимогу: «- З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.». 4.1. Учасником в складі пропозиції надано файл: «15. ДОГОВІР_МАКСИМУМ_фоп_шутко», «Contract_UUB_15780_2.docx (2)», «Svidotstvo_15780_45013549_34460955_20240812_1.docx (2)», «Svidotstvo_15780_45013549_34460955_20240812_1.pdf (2)» Разом з тим, файл: «15. ДОГОВІР_МАКСИМУМ_фоп_шутко» містить ПІБ (ініціали) та інформація, які не відповідають назві покупця. 4.1.1. Вимога: Надати копію чинного договору з тимчасовим лісокористувачем вказавши правильні ПІБ (ініціали) та інформацію про покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43929553 |
Поштова адреса | 89014, Україна, Закарпатська область, село Ставне, будинок 253 |
Ім'я |
Іванна Іванівна СЕНИЧ |
Телефон | +380988513173 |
Ел. пошта | isenic7@gmail.com |