На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
339 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 27 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
В електронній системі закупівель помилково оприлюднено вимогу про усунення порушення щодо виявлених невідповідностей учасника за іншою процедурою закупівлі відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-30-010180-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 09:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 12:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 339 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 696.50 UAH з ПДВ |
---|
бензин А-956000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38927250 |
---|---|
Поштова адреса | 08162, Україна, Київська область, Фастівський р-н, селище міського типу Чабани, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 162 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зленко Олександр |
Телефон | +380444943111 |
Ел. пошта | ventus.resurs@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-15 11:52:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 11:52:15
Опис
1. Відповідно до пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку (лист) в довільній формі з інформацією про наявність необхідного переліку фахівців відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг за договором згідно предмету закупівлі, із зазначенням щодо кожного фахівця: посади, кваліфікації, освіти, стажу роботи, що відповідає предмету закупівлі, наявність дипломів, дозволів та сертифікатів про навчання. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку б/н, в якій зазначені посади «фахівець асистуючої компанії» п.5-10, проте учасником не надано документів з інформацією, що вимагаються згідно п.1.2. з інформацією про залучення працівників співвиконавця, та не зазначено наявність дипломів, дозволів та сертифікатів про навчання. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно привести документи у відповідність до пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації та завантажити їх в електронну систему закупівель. 2. Відповідно до пункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку (лист) в довільній формі про надання згоди (підтвердження) на закріплення не менше одного лікаря-координатора з вищою медичною освітою за Замовником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, досвіду роботи на зазначеній посаді, освіти), способу зв’язку із лікарем-координатором. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку щодо закріплення лікаря-координатора б/н, в якій не зазначена інформація досвіду роботи на зазначеній посаді Шлапак Алли Григорівни як начальника відділу медичного страхування. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ відповідно до пункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку (складену у довільній формі) про наявність в учасника досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), виконаних протягом 2021-2023р., із зазначенням не менше одного договору про надання послуг за предметом закупівлі, зокрема надання послуг з медичного страхування працівників не менше 80 застрахованих осіб, із зазначенням предмету договору(найменування послуг), його номеру та дати укладення, повної назви контрагента, з яким було укладено договір, його адреси та контактних даних, кількості застрахованих осіб, періоду страхування, статусу виконання договору (виконано). На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання договорів аналогічних предмету закупівлі б/н, в якій зазначена неповна назва контрагента, з яким було укладено договір, контактні дані та виконаний договір за період 2023-2024р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно привести документи у відповідність до пункту 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації та завантажити їх в електронну систему закупівель. 4. Відповідно до пункту 1.3.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору(ів) аналогічний(их) предмету закупівлі, на які є посилання у довідці, складеній відповідно до п.2.1. цього Додатку, а саме: скановану копію з оригіналу(ів) сторінок договору, зазначеного(-их) у довідці, з усіма додатками* та додатковими угодами до цього договору та скановану копію з оригіналу або копію документу, що підтверджує виконання договору(ів), зазначених у довідці (акт приймання-передачі наданих послуг, або інший фінансовий документ з посиланням на реквізити договору). На виконання вимог тендерної документації Учасником надано скановану копію з оригіналу сторінок договору №20003-748 від 31.05.2023 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Цифрові технології», додатки до договору та платіжні інструкції. У додатку №3 «Список виключень» до договору №20003-748 від 31.05.2023 зазначено підписанта ТОВ «НАФТОГАЗ ОЙЛ ТРЕЙДИНГ», замість Товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Цифрові технології». В платіжній інструкції №0000006163 від 08.12.2023 в призначені платежу міститься інформація «страх. платіж за дог. добровільного страхування дод. угода 6 по договору №20003-748 від 31.05.23» та в платіжній інструкції №0000006700 від 08.03.2024 в призначені платежу міститься інформація « страх. платіж за дог. добровільного страхування дод. угода 9 по договору №20003-748 від 31.05.23». Учасником не надано додаткові угоди до договору №20003-748 від 31.05.2023 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Нафтогаз Цифрові технології». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно привести документи у відповідність до пункту 1.3.2. Додатку 1 до тендерної документації та завантажити їх в електронну систему закупівель. 5. Відповідно до пункту 5.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає скановану копію оригіналу або копію Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності) для учасника – юридичної особи (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та/або укладення договору та/або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). На виконання вимог тендерної документації Учасником не зазначено інформацію з посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch із зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг у разі, якщо Статут знаходить у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання договору за результатами закупівлі; та/або копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до пункту 5.2. Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відповідно до пункту 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі про наявність мобільного застосунку (із зазначенням назви мобільного застосунку) або наявність доступу до особистого онлайн кабінету застрахованої особи (із зазначенням посилання на сторінку сайту в мережі інтернет) для застрахованих осіб Замовника, який дозволяє здійснювати відшкодування(компенсацію) вартості страхових випадків у розмірі до 10 000 гривень. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано лист б/н, в якому не зазначено наявність мобільного застосунку. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ відповідно до пункту 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 7. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у разі залучення субпідрядника/ співвиконавця до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції надає документи, що вимагаються згідно п.1.1. та п.1.2. Додатку 1 тендерної документації з інформацією про такого субпідрядника/ співвиконавця. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку №15012412 від 09.09.2024 від співвиконавця, який залучається до надання послуг, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА», в якій зазначено, що до листа додається перелік медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та критеріїв, з якими укладені договори, та на базі яких буде надаватися послуга застрахованим особам замовника, але зазначений додаток до листа учасником не наданий. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель відсутній документ відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. 8. Відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг співвиконавця(ів) в обсязі не менше 20 відсотків надає довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця, із зазначенням виду послуг та/обсяги, які передбачаються доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку про залучення співвиконавця б/н, в якій не зазначені повне найменування співвиконавця та обсяги послуг, що передбачаються доручити. Учасником надано скановану копію договору доручення №INA24042023 від 24.04.2023р. з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА», в якому пунктом 9.2. визначено: «цей договір укладено на строк до «31» грудня 2023р. та буде пролонговано на наступний календарний рік на тих же умовах, якщо жодна із Сторін не заявить про свій намір припинити дію цього договору і не повідомить письмово іншу сторону за 30 (тридцять) календарних днів до запланованої дати припинення дії цього договору.», відповідно до п.9.2. договору доручення №INA24042023, строк дії договору мав пролонгацію до 31.12.2024р. Враховуючи, що строк надання послуг за оголошеною процедурою закупівлі визначений на 12 місяців, надання послуг співвиконавцем ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА», якого учасник залучає до надання послуг протягом усього строку медичного страхування працівників замовника, не підтверджує можливість надання послуг співвиконавцем учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документ(и), які підтверджують надання послуг співвиконавцем протягом строку медичного страхування працівників Замовника, відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Оплата Товару за цим Договором здійснюється на умовах 100% попередньої оплати вартості замовленої Покупцем партії Товару, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42399676 |
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ШОЛУДЕНКА, будинок 1 |
Ім'я |
Людмила Венглєвська |
Телефон | +380633329634 |
Ел. пошта | liu.venhlievska@naftogaztrading.com.ua |