На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
792 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-01-009783-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 15:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 792 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 920.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 7 920.00 UAH |
Клапан30 штука Адреса поставки: Україна, Рівненська область, Вараш Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42132000-3, Частини кранів та клапанів |
Клапан30 штука Адреса поставки: Україна, Рівненська область, Вараш Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42132000-3, Частини кранів та клапанів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33226951 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, Київська область, Киев, ул. Полковника Шутова, 9А, каб. 502 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Задко Іван |
Телефон | +380504412141,+380445910858 |
Ел. пошта | finance@armatom.com.ua |
Час публікації: 2024-10-18 10:44:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 10:44:15
Опис
АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД): 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. учасник у документі за формою згідно з додатком 2 «Інформація про запропонований товар» до ТД не вказав умови оплати, виходячи з умов, зазначених в п. 3 розділу V ТД; 1.2. учасник у документі за формою згідно з додатком 2 «Інформація про запропонований товар» до ТД не вказав виробника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, п.3.1 додатку 1.1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, додаток 2 до ТД; 2.2. п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, п.3.1 додатку 1.1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, додаток 2 до ТД 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. документ за формою згідно з додатком 2 «Інформація про запропонований товар» до ТД з вказанням у т.ч. умов оплати (підпункт 2.1 п.2), виходячи з умов, зазначених в п. 3 розділу V ТД; 3.2. документ за формою згідно з додатком 2 «Інформація про запропонований товар» до ТД з зазначенням у т.ч. виробника. Пропонуємо відповідно п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 п. 44 Особливостей.
Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару; якщо учасник не є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24584661 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Криниця Максим Євгенович |
Телефон | 380442069767 |
Ел. пошта | tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |