На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 618 380.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-01-009950-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 жовтня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 18:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 618 380.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 091.90 UAH з ПДВ |
---|
Системний ПК i5-10400F/H510M H/16Гб/512Гб SSD/2Tб HDD/GT710 (2Гб)/450Вт/Win11Pro110 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Ноутбук Lenovo ThinkBook 16-G6 16" WUXGA IPS AG, AMD R5-7530U, 16GB, F512GB, UMA, Win11P, сірий (21KK001RRA)10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45596933 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Миру, 49, приміщення 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій Шульц |
Телефон | 0633695642 |
Ел. пошта | vit6922@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-18 13:36:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 13:36:27
Опис
Замовник надсилає учаснику ТОВ «КОМПАКОМ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасника надано Додаток 4 до Документації із порушенням заповнення п. 7. 1.2.) у складі пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме не заповнено в повному обсязі усі рядки. 1.3.) у складі пропозиції учасника надано Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6) із порушенням заповнення, а саме не заповнено в повному обсязі усі рядки. 1.4.) у складі пропозиції учасника не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 1.5.) у складі пропозиції учасника не надано Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації (Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8)). 2.3.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації (Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6)). 2.4.) п.8 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.5.) п. 3 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Довідка заповнена відповідно до форми, вказаної у Додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою. 3.2.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 3.3) Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6). 3.4.) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 3.1.) Лист - підтвердження щодо ліцензій програмного забезпечення від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні ( ERC, MTI чи ELKO) про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення ( найменування ліцензій, зазначених в пропозиції ) в необхідній кількості , із вказівкою номера оголошення даної закупівлі в системi Прозоро, або у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання - прямим партнером Microsoft, та було вироблено в Україні або імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство виробника та право на використання технології OA 3.0 (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45204941 |
Поштова адреса | 79039, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
Ім'я |
Ірина Василик |
Телефон | +380967824978 |
Ел. пошта | i.vasylyk@grmu.com.ua |