На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-01-010427-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 23:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 10:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 жовтня, 15:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 40 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 240 000.00 UAH |
Модернізація поштового контейнера КПС-4002000 послуга Адреса поставки: Україна, за місцезнаходженням виробництва Виконавця. Приймання-передача Контейнерів та їх забір здійснюється Виконавцем на складі Замовника за адресом: 03035, м. Київ вул. Г. Кірпи, 2 Строк: до 31.08.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50514000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування металевих контейнерів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ФОП ЧЕПРАСОВА ВІТАЛІЯ ВІКТОРОВИЧА. За результатами розгляду встановлено наступне: Керуючись п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності. 16.10.2024 16:35 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника. Проте учасник процедури закупівлі ФОП ЧЕПРАСОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме не надав довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору. **Під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори, за умовами якого (яких) надано послуги з ремонту або здійснено поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків загальною кількістю не менше 500 одиниць; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та опису послуг або предмету поставки; документ (и), що підтверджує (ють) надання послуг з ремонту або поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків, загальною кількістю не менше 500 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (акт (и) надання послуг (виконаних робіт) або акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)). . На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП ЧЕПРАСОВА ВІТАЛІЯ ВІКТОРОВИЧА.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ФОП ЧЕПРАСОВА ВІТАЛІЯ ВІКТОРОВИЧА. За результатами розгляду встановлено наступне: Керуючись п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності. 16.10.2024 16:35 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника. Проте учасник процедури закупівлі ФОП ЧЕПРАСОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме не надав довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору. **Під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори, за умовами якого (яких) надано послуги з ремонту або здійснено поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків загальною кількістю не менше 500 одиниць; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та опису послуг або предмету поставки; документ (и), що підтверджує (ють) надання послуг з ремонту або поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків, загальною кількістю не менше 500 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (акт (и) надання послуг (виконаних робіт) або акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)). . На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП ЧЕПРАСОВА ВІТАЛІЯ ВІКТОРОВИЧА.
Код ЄДРПОУ | 2972212392 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій Чепрасов |
Телефон | 380669310136 |
Ел. пошта | cheprasovvitalij@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-16 16:35:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 16:35:10
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП ЧЕПРАСОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. **Під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори, за умовами якого (яких) надано послуги з ремонту або здійснено поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків загальною кількістю не менше 500 одиниць; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та опису послуг або предмету поставки; документ (и), що підтверджує (ють) надання послуг з ремонту або поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків, загальною кількістю не менше 500 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (акт (и) надання послуг (виконаних робіт) або акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)). Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та/або нові документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору. **Під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори, за умовами якого (яких) надано послуги з ремонту або здійснено поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків загальною кількістю не менше 500 одиниць; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та опису послуг або предмету поставки; документ (и), що підтверджує (ють) надання послуг з ремонту або поставку поштових контейнерів та/або пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків, загальною кількістю не менше 500 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (акт (и) надання послуг (виконаних робіт) або акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і)). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 03972620 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ.ШАХТАРСЬКА, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Голубенко |
Телефон | +380956882469 |
Ел. пошта | kv_kontakt@ukr.net |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, за формою, наведеною в Додатку №4 до Договору, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Податкова накладна повинна бути зареєстрована в ЄРПН із дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої Виконавцем особи у визначеному законодавством порядку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Анисимова Олена Василівна |
Телефон | 380674564592 |
Ел. пошта | anysymova-ov@ukrposhta.ua |