На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 399 640.00 UAH
Замовник
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"4 799 880.00 UAH
9 599 760.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк надання послуг: Лот №1: відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*, але не пізніше 30.12.2025 р.** Лот №2: відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*, але не пізніше 30.11.2025 р.** *Даний строк надання послуг, буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-01-012801-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 11:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 799 880.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 96 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 143 996.40 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Послуги з діагностики та ремонту вантажних автомобілів МАЗ для філії «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування»1 послуга Адреса поставки: Україна, Полтавська область, Виробнича база Виконавця. Територіально знаходитися в м. Полтава та/або в Полтавському районі. Строк: до 30.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з ремонту вантажних автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34322677 |
---|---|
Поштова адреса | 36007, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Ковпака,24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Жаріков |
Телефон | +380532506280 |
Ел. пошта | avtozip@email.ua |
Очікувана вартість закупівлі | 9 599 760.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 жовтня, 13:57 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 192 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 287 992.80 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Послуги з діагностики та ремонту вантажних автомобілів МАЗ для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»1 послуга Адреса поставки: Україна, Полтавська область, Виробнича база Виконавця. Територіально знаходитися в м. Полтава та/або в Полтавському районі. Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з ремонту вантажних автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40404935 |
---|---|
Поштова адреса | 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ЧАЙКОВСЬКОГО, будинок 25, квартира 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Игорь Ефименко |
Телефон | +380934085151 |
Ел. пошта | ressori@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-31 17:23:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-01 17:23:46
Опис
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Лист щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання у довільній формі №10 від 09.10.2024р. із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, у якому відсутня інформація щодо форми власності обладнання яке буде використовуватись для виконання обов’язків по договору. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; - обладнання для діагностики електронних блоків управління двигунів. Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази*. *- Виробнича база Виконавця повинна бути розташована в м. Полтава або в Полтавському районі (Дана вимога встановлюється з метою економії виробничого часу та коштів Замовника, що виконує забезпечення потреб країни паливно-енергетичними ресурсами, оскільки у випадку розміщення виробничої бази Виконавця на більш віддалених відстанях від фактичного місця базування ТЗ Замовника, витрати Замовника на доставку транспортних засобів необґрунтовано збільшуються, а саме збільшуються витрати на паливно-мастильні матеріали, на амортизаційне зношення, на додаткові витрати на відрядження. Також, у випадку транспортування транспортних засобів до більш віддалених виробничих баз Виконавців, збільшується час їх перебування на ТО та/або у ремонті, що може призводити до вимушених простоїв виробництва Замовника, оскільки транспортні засоби постійно задіяні на виробничих об’єктах. В свою чергу, це може призвести до значних фінансових втрат як Замовника, так і держави в цілому). У разі оренди/залучення субпідрядників(співвиконавців) надати скан–копію документу(-ів) (з оригіналу або з копії), що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо. *Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену (виправлену) довідку/лист в довільній формі із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, складену/-ий відповідно до вимог Тендерної документації. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано інформаційний лист №3 від 09.10.2024р. в якому він повідомляє, що субпідрядники та субпідрядні організації застосовуватися не будуть В той же час на підтвердження наявності обладнання для проведення шино-монтажних робіт Учасником надано скан-копію Договору купівлі-продажу та надання послуг №4964 від 01.10.2024 р. з ТОВ «АЛТА-ТУР» згідно якого Учаснику надаються послуги по шиномонтажним роботам, що свідчить про залучення субпідрядника (співвиконавця). 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: У складі тендерної пропозиції надається (у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей): 1. Гарантійний лист наступного змісту: /форма гарантійного листа/ 2. Довідка в довільній формі з інформацією (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. АБО Пункт 3 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 3. У разі закупівлі робіт або послуг згідно умов цієї тендерної документації учасники надають довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (довідка надається у разі наміру залучення таких субпідрядників/співвиконавців до надання послуг/виконання робіт за договором про закупівлю). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції документи щодо залученого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог Тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40996061 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Порох Ігор |
Телефон | 380956737277 |
Ел. пошта | JULIA.TIRSERVICE@GMAIL.COM |
Субпідрядників не залучаємо
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Ілля Михайлик |
Телефон | +380532515489 |
Ел. пошта | illia.mykhailyk@ugv.com.ua |