На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
116 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 19 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
На підставі підпункту 2 п.50 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відтак, порушення полягають у наступному: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі складені невірно, закупівля котлів зазначених в оголошені унеможливіть їх встановлення та експлуатацію та призведе до непотрібності, оскільки не відповідає потребам.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-000117-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 жовтня, 16:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 116 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 167.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 10 жовтня, 15:53 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Котли для системи опалення2 штука Адреса поставки: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Обліски, 133 Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44620000-2, Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі |
Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений (переданий) Продавцем Покупцю якісний Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток 1 до Договору) протягом 30 календарних днів з моменту (дня) підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38331800 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Шевченка, будинок 4 |
Ім'я |
САВЧУК Віта Ігорівна |
Телефон | 380666475032 |
Ел. пошта | vita3434so@gmail.com |