На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
170 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару на всю партію продукції (копія посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, та/або експертний висновок чи протокол випробувань) із зазначенням строку придатності, умов зберігання і температурного режиму. Транспортні засоби, що використовуються для перевезення продукції мають відповідати вимогам статей 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Постачальник здійснює транспортування товару в заклади освіти автотранспортом відповідно до нормативних документів. Транспорт повинен мати санітарний паспорт. Водій, вантажники, експедитори та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці), медичною маскою, що закриває рот та ніс. Постачальник самостійно відвантажує Товар на адреси закладів освіти, вказаних Замовником у поданій заявці. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки, один раз на два тижні (понеділок/вівторок) з 08:00 до 15:00 години. Заявки подаються електронною поштою, факсом або телефоном.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 7 жовтня, 09:46
Опис
відсутність подальшої потреби в закупівлі, через не вірно вказані обєми закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-003837-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 170 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 11:27 |
---|---|
Дата останніх змін | 7 жовтня, 09:49 |
Какао-порошок, 20%500 кілограм Адреса поставки: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, за адресами закладів освіти Строк: до 31.12.2024 11:27 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби Профіль: Какао-порошок, 20% |
|
Масова частка жиру (какао масла) | 20, % |
---|
Назва організації | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408355 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Київський Шлях,35 |
Ім'я |
Пригода Наталія Олександрівна (Pryhoda Natalia ) |
Телефон | +380459568378 |
Ел. пошта | borosvita@ukr.net |