На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-008527-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 17:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 925 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44550971 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, б.Лесі Українки, будинок 23А, група приміщень № 76, нежитлові приміщення 1-5, 7-13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин Чульський |
Телефон | +380503311815 |
Ел. пошта | sales@awanguard.it |
Час публікації: 2024-10-16 17:14:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 17:14:36
Опис
Пропозиція учасника (надана/завантажена на майданчик електронної системи закупівель) ТОВ «АВАНГАРД ІТ» (далі - Учасник) містить наступні невідповідності. 1. Невідповідність вимогам п.1.1. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до тендерної документації (далі - Документація) в наступному: - в наданій/завантаженій Учасником «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» ознака помилки в інформації, що зазначена у рядку із полем «Цифрами:»; - відповідно, в наданій/завантаженій Учасником «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» ознака помилки в інформації, що зазначена у рядку із полем «Літерами:»; - Учасником у складі Пропозиції наданий/завантажений файл «довідка уточнення по цінам .pdf», зміст якого розцінюється Замовником як фактично збільшена («подвійна») ціна пропозиції з додатковими умовами від Учасника та/або як відмова Учасника від наданої/завантаженої «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ», оскільки Учасник заявляє про збільшення вартості послуги («Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків») у разі «кастомізації голосу», тобто додаткове збільшення «на 1 054 000 грн. з ПДВ» і також Учасником зазначено, що така складова «не входить в вартості пропозиції». Відповідно, такий механізм надання від Учасника пропозиції щодо ціни (зокрема «з окремими умовами від Учасника») не передбачено Документацією. Крім того, Замовник передбачає, що налаштування послуги («Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків»), зокрема на кшталт зазначеного Учасником як «кастомізації голосу», вже повинно входити до ціни послуги як складова налаштування («Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків, що включає в себе наступні складові: … - налаштування; …»). 2. Невідповідність вимогам п.1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації в наступному: - відсутні документальні підтвердження, що зазначені/надані/завантажені Учасником договори (зокрема зазначені у довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації) відносяться к «сфері стягнення заборгованості»; - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, відсутні позначення категорій до яких Учасником надана інформація («- предмету договору;», «- номеру та дати укладання договору;», «- дати (початку та закінчення) виконання зобов’язань за договором;», «- найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси контрагента (замовника);», «- ПІБ та телефонів контактних осіб контрагента (замовника).»); - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, відсутня інформація щодо «адреси контрагента (замовника)»; - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, відсутня печатка Учасника; - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, зазначені Учасником обидва договори не відповідають вимогам Замовника щодо договорів «з аналогічним предметом закупівлі» («Під договором з аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договір, за умовами якого було надано послуги, які є тотожними до Послуг (предмету закупівлі), що зазначені в Документації та, відповідно, передбачені в проекті договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до Документації)»). Крім того, не дають можливості кваліфікувати надані Учасником в складі пропозиції дві копії договорів як «договори з аналогічним предметом закупівлі» наступні аномальні факти. Надані Учасником документи (на виконання вимоги п. 1.3. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації: «- скановані копії документів, які підтверджують повне виконання Учасником вищезазначених договорів»), а саме АКТ надання послуг № 7 від 30.09.2024 та АКТ надання послуг № 10 від 30.09.2024 зазначають (кожний з них), що загальна вартість робіт (послуг) склала 1000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 копійок). Тобто, ціна кожного наданого Учасником договору фактично в 924,48 рази (в дев’ятсот двадцять чотири рази) менше ніж «Загальна ціна пропозиції» із наданого Учасником файлу «Цінова пропозиція.pdf». 3. Невідповідність вимогам п.1.3. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, а саме: Замовник вимагає надання «Скановані копії, зроблених з оригіналів усіх договорів, зазначених у довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації». Проте, надані Учасником скановані копії договорів мають ознаки (зокрема «не кольорову cкан-копію»), що вони зроблені НЕ з оригіналів договорів. 4. Невідповідність вимогам п.1.8. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, а саме: - Учасником не надані документи, передбачені п.1.8. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації (зокрема Статут, код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації). 5. Невідповідність вимогам п.1.11. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, а саме: - в наданій/завантаженій Учасником «АНКЕТІ-ОПИТУВАЛЬНИКУ КОНТРАГЕНТА» відсутня дата заповнення у відповідному рядку (полі); - в наданій/завантаженій Учасником «АНКЕТІ-ОПИТУВАЛЬНИКУ КОНТРАГЕНТА» не заповнено Учасником пункт 7.1. («Вкажіть детально зміст і обсяг…які будуть виконуватися даними субпідрядниками…»). Також звертаємо увагу, що поточна процедура закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-02-008527-a) не відноситься до «відкритих торгів», як імовірно хибно позиціонує Учасник цю процедуру закупівлі у деяких своїх довідках/інформаціях. Згідно Документації (сторінка 4, ч.3 Розділ 1) та Положення з організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АБ «УКРГАЗБАНК», затвердженого протоколом Наглядової ради АБ «УКРГАЗБАНК» від 27.09.2023 № 40 (зі змінами), поточна процедура закупівлі класифікується як «ЕЛЕКТРОННІ ТОРГИ».
Відповідно до умов проекту договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до тендерної документації).
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Відповідно до умов проекту договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до тендерної документації).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23697280 |
Поштова адреса | 03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
Ім'я |
Олександр МАКСИМЧУК |
Телефон | +380445941170 |
Ел. пошта | omaksymchuk@ukrgasbank.com |