На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
45 354.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 4.1. Постачальник здійснює поставку Товару окремими партіями згідно з заявкою Замовника один раз в тиждень з 7:30 до 8:30 год., в робочі дні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. 4.2. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 2 (другого) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника , зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 4.3. Місце поставки Товару: 56506, Миколаївська область, місто Вознесенськ, вул. Шевченка,61 Представники Постачальника, які доставили Товар, здійснюють розвантаження та донесення товару до місця використання (зберігання) Товару. 4.4. Строк поставки Товару: з дати укладення договору по «31» 12.2024 року. 4.5. Доставка та розвантаження Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Відвантаження Постачальником не вказаних у специфікації Товарів не допускається. 4.6. Неналежне оформлення Постачальником документів, зазначених в пунктах 4.7. та 4.9. цього Договору або відсутність хоча б одного із цих документів вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов'язання з оплати Товару. 4.7. Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення продуктів харчування даного виду та Товару, зазначеного у технічній специфікації до цього Договору, з дотриманням температурного режиму та санітарних вимог, у тому числі щодо сумісності харчових продуктів. Не підлягає прийманню товар, що не має відповідного маркування, належного товарного вигляду, строк придатності якого не зазначено або минув, або зазначено з порушенням вимог нормативних документів, а також Товар, що надійшов без документів, передбачених законодавством та/або договором, зокрема, тих, що засвідчують якість та безпеку. 4.8. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Покупця має право перевірити транспорт та медичні книжки водія і інших осіб, що супроводжують Товар. 4.9. Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцю видаткову накладну та документи, що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів: посвідчення про якість/ декларація виробника та/або ін. документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції. Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, які вимагаються законодавством про безпечність та якість харчових продуктів. 4.10. Факт невиконання та/або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення поставки товару та/або поставки товару неналежної якості тощо. 4.11. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Постачальником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Покупця і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Покупцем Постачальнику. 4.12. Постачальник повинен в строк не більше двох календарних днів з дати отримання документу Покупця про неналежне виконання Постачальником умов Договору, здійснити поставку товару, який не було поставлено за заявкою Покупця у визначений Договором термін або заміну товару належної якості (у випадку поставки товару неналежної якості). 4.13. Фасування повинно забезпечувати цілісність Товару при перевезенні. 4.14. Право власності на Товар переходить до Покупця з дати здійснення поставки і підписання видаткової накладної, яка підтверджує прийом-передачу Товару. 4.15. Поставка вважається виконаною після підписання повноважними представниками Сторін видаткової накладної та фактичного отримання Покупцем Товару належної якості та кількості. Покупець має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає умовам цього Договору та вимогам, що встановлені нормативними актами. 4.16. Всі повідомлення, якими обмінюються Сторони, вважаються належним чином доставленими, якщо отримано відповідне документальне підтвердження за адресою Покупця/Постачальника, вказаною в розділі 16 цього Договору (цінний лист з описом вкладення тощо). Будь-які повідомлення, які направляються факсом та/або електронною поштою Покупцем та/або Постачальником (вказані в розділі 16 цього Договору), мають юридичну силу. Належним підтвердженням направлення документу та його отримання будь-якою із Сторін є звичайне технічне підтвердження відповідного обладнання Покупця чи Постачальника про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо. 4.17. При складанні первинних облікових документів (накладних, актів приймання-передачі) Покупець та Постачальник повинні керуватися нормами Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 23043331 |
---|---|
Поштова адреса | 56500, Україна, Миколаївська область, Вознесенськ, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 190/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Драгомірова Вікторія |
Телефон | 380675102761 |
Ел. пошта | torgi202319@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-008965-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 45 354.80 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 9 жовтня, 14:08 |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)20 кілограм Адреса поставки: 56500, Україна, Миколаївська область, м.Вознесенськ, вул.Шевченка,61 Строк: до 31.12.2024 15:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554 |
|
Масова частка жиру | 50, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) | Так |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554180 кілограм Адреса поставки: 56500, Україна, Миколаївська область, м.Вознесенськ, вул.Шевченка,61 Строк: до 31.12.2024 15:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554 |
|
Масова частка жиру | 9, % |
---|---|
Добавки | |
Відповідність ДСТУ 4554 | Так |
Тип оплати:
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад дошкільної освіти №11"Веселка" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20907908 |
Поштова адреса | 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, вул.Шевченка.,буд. 61 |
Ім'я |
Рак Ірина Вікторівна ( ) |
Телефон | +380973663728 |
Ел. пошта | kdnz11@ukr.net |