На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-010413-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 листопада, 09:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 500 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 15 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Кейтерингові послуги на потребу 2024 року (55520000-1 - Кейтерингові послуги)1 послуга Адреса поставки: 36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Духова Миколи 6Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45621423 |
---|---|
Поштова адреса | 36040, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Героїв України, будинок 7, квартира 126 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кондуфор Юлія |
Телефон | 380993348821 |
Ел. пошта | best-keitering@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-07 12:57:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-08 12:57:50
Опис
1.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1.1. Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів та приміщення харчоблоку для приготування страв, із зазначенням площі та адреси їх розташування. В разі наявності власних приміщень необхідно надати копію свідоцтва про право власності на ці приміщення, у разі коли приміщення знаходяться у користуванні Учасника з інших підстав, необхідно надати відповідний договір (оренди/або суборенди/або зберігання, тощо). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2024 р. У складі пропозиції учасником надано Договір суборенди нежитлових приміщень № С-5/24 від 01 травня 2024 р. та Акт приймання-передачі нежитлових приміщень в суборенду від 01 травня 2024 р. (файл формату pdf «7 договір оренди харчоблок»), однак у даному акті вказаний невірний договір, а саме: Договір суборенди нежитлових приміщень № В-2/24 від 12.01.2024 року 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1.1. Додатку 1 до Документації 1.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Акт приймання-передачі нежитлових приміщень в суборенду від 01 травня 2024 р. із зазначенням відповідного договору суборенди нежитлових приміщень 2.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.2.4. Додатку 1 до Документації передбачено, що учасник повинен надати документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на працівників, інформація про яких надавалася згідно п. 1.2.1. цього додатку. В медичних книжках працівників, установою, що проводила навчання, повинна бути зроблена позначка про проходження відповідного навчання. Навчання повинно бути проведено не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. У складі пропозиції учасником надано особисті медичні книжки працівників – Анютіна Людмила Борисівна та Івашина Наталія Анатоліївна (файл формату pdf «41 медичні книжки»), однак, у позначці про проходження відповідного навчання, у даних особистих медичних книжках, зазначено дату 24.02.2024, що не відповідає Протоколу проведення лекції з курсу гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів (файл формату pdf «44 документи щодо гігієнічного навчання») 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2.4. Додатку 1 до Документації. 2.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати особисті медичні книжки працівників – Анютіна Людмила Борисівна та Івашина Наталія Анатоліївна із зазначенням дати у позначці про проходження відповідного навчання у відповідності до Протоколу проведення лекції з курсу гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів 3.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.2.5. Додатку 1 до Документації передбачено, що учасник повинен надати сканований оригінал акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника, інформація про яких надавалась відповідно до п. 1.2.1. цього додатку. Сканований оригінал договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. Дослідження повинно бути проведено не раніше травня 2024 року. У складі пропозиції учасником надано Акт проведення і дослідження гігієнічних змивів №126-131 (файл формату pdf «46 акти проведення і дослідження змивів з рук»), однак у даному акті не вказано дату взяття змивів 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2.5. Додатку 1 до Документації 3.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Акт проведення і дослідження гігієнічних змивів №126-131 із зазначенням дати взяття змивів.
Замовник сплачує Надавач послугу кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг та рахунку в повному обсязі на протязі 20-ти банківських днів після отримання рахунку Замовником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999721 |
Поштова адреса | 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
Ім'я |
Оксана Ковальська |
Телефон | +380532560224 |
Ел. пошта | buh2mklpmr@gmail.com |