На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
348 143.99 UAH
Лот 1 Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
149 683.99 UAH
Лот 2. Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
151 620.00 UAH
Лот 3. Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
43 892.00 UAH
Лот 4. Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
2 948.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Детальна інформація у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-011600-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 2 жовтня, 16:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 149 683.99 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 748.42 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 14 жовтня, 15:28 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Лот №1 - Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки. Послуги надаються Виконацем після отримання заявки Замовника. Тривалість надання Послуг не повинна перевищувати 15 робочих днів з дати отримання необхідних документів та засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) на повірку (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких, згідно з методикою повірки перевищує цей термін). . Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 71631100-1 Послуги з технічного огляду обладнання.227 штука Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг – територія Виконавця, розміщена у західному регіоні України в межах територіальної діяльності регіональної філії «Львівська залізниця» АТ "Укрзалізниця". Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Умови оплати |
надання послугЗамовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів на надані послуги: 1) Акта приймання-передачі наданих послуг; 2) Податкової накладної із зазначенням числового коду виробничого підрозділу, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до Податкового кодексу України*. Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. * - у випадку коли Виконавець є платником ПДВ Тип оплати: Пiсляоплата Період: 45 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 151 620.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 758.10 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 14 жовтня, 15:48 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Лот №2 - Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки. Послуги надаються Виконацем після отримання заявки Замовника. Тривалість надання Послуг не повинна перевищувати 15 робочих днів з дати отримання необхідних документів та засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) на повірку (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких, згідно з методикою повірки перевищує цей термін). . Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 71631100-1 Послуги з технічного огляду обладнання.169 штука Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг – територія Виконавця, розміщена у західному регіоні України в межах територіальної діяльності регіональної філії «Львівська залізниця» АТ "Укрзалізниця". Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Умови оплати |
надання послугЗамовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів на надані послуги: 1) Акта приймання-передачі наданих послуг; 2) Податкової накладної із зазначенням числового коду виробничого підрозділу, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до Податкового кодексу України*. Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. * - у випадку коли Виконавець є платником ПДВ Тип оплати: Пiсляоплата Період: 45 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 43 892.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 219.46 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 14 жовтня, 11:27 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Лот №3 - Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки. Послуги надаються Виконацем після отримання заявки Замовника. Тривалість надання Послуг не повинна перевищувати 15 робочих днів з дати отримання необхідних документів та засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) на повірку (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких, згідно з методикою повірки перевищує цей термін). . Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 71631100-1 Послуги з технічного огляду обладнання.22 штука Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг – територія Виконавця, розміщена у західному регіоні України в межах територіальної діяльності регіональної філії «Львівська залізниця» АТ "Укрзалізниця". Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Умови оплати |
надання послугЗамовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів на надані послуги: 1) Акта приймання-передачі наданих послуг; 2) Податкової накладної із зазначенням числового коду виробничого підрозділу, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до Податкового кодексу України*. Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. * - у випадку коли Виконавець є платником ПДВ Тип оплати: Пiсляоплата Період: 45 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 948.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 14.74 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 14 жовтня, 11:32 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Лот №3 - Послуги вимірювання з визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки. Послуги надаються Виконацем після отримання заявки Замовника. Тривалість надання Послуг не повинна перевищувати 15 робочих днів з дати отримання необхідних документів та засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) на повірку (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких, згідно з методикою повірки перевищує цей термін). . Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 71631100-1 Послуги з технічного огляду обладнання.34 штука Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг – територія Виконавця, розміщена у західному регіоні України в межах територіальної діяльності регіональної філії «Львівська залізниця» АТ "Укрзалізниця". Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Умови оплати |
надання послугЗамовник здійснює розрахунок за надані послуги за умови наявності належним чином оформлених документів на надані послуги: 1) Акта приймання-передачі наданих послуг; 2) Податкової накладної із зазначенням числового коду виробничого підрозділу, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до Податкового кодексу України*. Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 45-ий календарний день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. * - у випадку коли Виконавець є платником ПДВ Тип оплати: Пiсляоплата Період: 45 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Скробач О. М. |
Телефон | 0322263022 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |