На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОРТАТИВНИЙ РЕБ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-013565-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 15:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 184 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 жовтня, 11:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 840.00 UAH з ПДВ |
---|
Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам KVERTUS AD COUNTER FPV F2 400 + 1000 M30 (або еквівалент) з акумуляторною батареєю 24V 15Ah1 комплект Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35730000-0, Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35072105 |
---|---|
Поштова адреса | 36030, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Гайового будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Оксана Матієнко |
Телефон | +380505306038 |
Ел. пошта | tovgec_2024@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41112077 |
---|---|
Поштова адреса | 04212, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Левка Лук’яненка, буд. 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Філімонов |
Телефон | +380992503434 |
Ел. пошта | info.kvertus@gmail.com |
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08088626 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 222 |
Ім'я |
Роман КОСТЕНКО |
Телефон | +380935441766 |
Ел. пошта | tender_ck_ua_1744@ukr.net |