На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
340 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-03-009596-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 жовтня, 16:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 14:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 340 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 15:58 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 700.00 UAH з ПДВ |
---|
Планшетні комп’ютери10 штука Адреса поставки: 21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213200-7, Планшетні комп’ютери |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Оприлюднити інформацію про відхилення в порядку та строки, передбачені Особливостями.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Оприлюднити інформацію про відхилення в порядку та строки, передбачені Особливостями.
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-10-15 16:02:04
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 16:02:04
Опис
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони Протокольне рішення (протокол № 193 ВТ –УО 1) уповноваженої особи Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони м. Вінниця 15.10.2024 р. Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-10-03-009596-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОРТАЛ АРЕНА», ЄДРПОУ 45119322 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: - відповідно до вимог пункту 2.1.1. розділу 2 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати інформацію, яка б містила загальні відомості про учасника (відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації) завірені печаткою учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Усупереч вимогам тендерної документації Замовника, інформація у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. - відповідно до вимог пункту 2.1.6. розділу 2 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати тендерну пропозицію (за формою встановленою у Додатку № 3 до тендерної документації). Усупереч вимогам тендерної документації Замовника, комерційна пропозиція у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. - відповідно до вимог пункту 2.1.8. розділу 2 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати завізований (погоджений) проект договору із підписом кожної сторінки завіреної печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності) (Додаток № 4 до тендерної документації). Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі щодо безумовної згоди з умовами проекту договору, з істотними умовами договору, згоду на укладення договору та з документацією про закупівлю, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином, вимога тендерної документації Замовника, Учасником не виконана. - відповідно до вимог підпункту першого пункту 3.1. розділу 3 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 виданий виробнику запропонованого товару та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції надав копії вказаних сертифікатів викладених англійською мовою, без їх автентичного перекладу на українську мову. Дана обставина, суперечить вимогам пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Замовник пропонує Учаснику усунути виявлені невідповідності в оприлюдненій інформації у цій частині. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Провідний фахівець з публічних закупівель __________________________ Григорій ВЛАСЕНКО
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Оприлюднити інформацію про відхилення в порядку та строки, передбачені Особливостями.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Оприлюднити інформацію про відхилення в порядку та строки, передбачені Особливостями.
Код ЄДРПОУ | 22859846 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 11, ЛІТЕРА "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ігор Цвень |
Телефон | +380632108557 |
Ел. пошта | ihor.tsven@lifecell.com.ua |
Час публікації: 2024-10-17 13:15:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 13:15:44
Опис
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони Протокольне рішення (протокол № 198 ВТ –УО 1) уповноваженої особи Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони м. Вінниця 17.10.2024 р. Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-10-03-009596-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙФСЕЛЛ», ЄДРПОУ 22859846 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: - відповідно до вимог пункту 2.1.3. розділу 2 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження даного виду діяльності. Якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом, надати лист-роз’яснення з посиланням на нормативно-правову базу. Усупереч вимогам тендерної документації Замовника, ліцензія чи/або лист-роз’яснення у складі тендерної пропозиції Учасника стосовно предмету закупівлі відсутня. - відповідно до вимог пункту 2.1.7. розділу 2 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати завізовану (погоджену) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації) із підписом кожної сторінки завіреної печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності). Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції надав запитувану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації) без підпису кожної сторінки та не завірену печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності), що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. Наявність запитуваної інформації лише на фірмовому бланку компанії Учасника не достатньо для задоволення вимог тендерної документації Замовника. Таким чином, вимога тендерної документації Замовника, Учасником не виконана. - відповідно до вимог пункту 2.1.8. розділу 2 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати завізований (погоджений) проект договору із підписом кожної сторінки завіреної печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності) (Додаток № 4 до тендерної документації). Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору без підпису кожної сторінки та не завірену печаткою уповноваженою особою Учасника (за наявності), що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. Оприлюднення проекту договору про закупівлю лише на фірмовому бланку компанії Учасника не достатньо для задоволення вимог тендерної документації Замовника. Таким чином, вимога тендерної документації Замовника, Учасником не виконана. - відповідно до вимог підпункту першого пункту 3.1. розділу 3 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 виданий виробнику запропонованого товару та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару. Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копії вказаних сертифікатів. Звертаємо увагу Учасника, що інформація має відповідати вимогам пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника, а саме, уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. - відповідно до вимог пункту 2.1.11. розділу 2 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати довідку складену у довільній формі, завірену печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про відсутність у його пропозиції товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Вимога тендерної документації Замовника, Учасником не виконана. - відповідно до вимог підпункту 5 пункту 3.1. розділу 3 Додатку № 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Замовника вимагалось надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника із зазначенням повного найменування товару (модель, марка) та технічних характеристик запропонованого товару. Разом з цим, з метою здійснення перевірки запропонованого товару відповідності технічним вимогам замовника, порівняльна таблиця відповідності повинна містити посилання на офіційний сайт виробника, де міститься інформація про технічні характеристики запропонованого товару або у складі пропозиції Учасник повинен надати скан-копію документу, який містить перелік технічних характеристик запропонованого товару від виробника (технічний паспорт, довідка від виробника тощо). Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції надав порівняльну таблицю без інформації, що містить посилання на офіційний сайт виробника та у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня скан-копія документу, який би містив перелік технічних характеристик запропонованого товару від виробника (технічний паспорт, довідка від виробника тощо). Окрім цього, у наданій Учасником «довідці – підтвердженні», яка, до речі, не вимагалася умовами тендерної документації Замовника, існує ряд неточностей, зокрема, Замовник пропонує виправити неточності стосовно змісту пункту 6, 7 вказаної довідки. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Замовник пропонує Учаснику усунути виявлені невідповідності в оприлюдненій інформації у цій частині. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Провідний фахівець з публічних закупівель __________________________ Григорій ВЛАСЕНКО
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42036301 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 19 В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрей Зуб |
Телефон | +380532642042,+380971674023,+380684745789,+380509760085 |
Ел. пошта | uditrade@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Сьомкін |
Телефон | +380672342640,+380445619835 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08571794 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Власенко Григорій |
Телефон | 380986103878 |
Ел. пошта | vlasenkogs66@gmail.com |