На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
548 406.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-03-011557-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 12:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 548 406.40 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 жовтня, 11:58 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 742.03 UAH без ПДВ |
---|
Автомобільна шина 14.00-20 з обідною стрічкою та камерою з підкачкою Урал-43207 штука Адреса поставки: Україна, Рівненська область, м. Рівне Строк: до 31.12.2024 16:22 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Автомобільна шина 1220-400-533 з обідною стрічкою та камерою Камаз-431016 штука Адреса поставки: Україна, Рівненська область, м. Рівне Строк: до 31.12.2024 16:22 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Автомобільна шина 215/65 R16 С (літо)5 штука Адреса поставки: Україна, Рівненська область, м. Рівне Строк: до 31.12.2024 16:22 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42974700 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, Київ, вул. Автопаркова, буд. 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дюкарєв Антон Вікторович |
Телефон | +380443905616 |
Ел. пошта | stc.tender@uaz-upi.com |
Час публікації: 2024-10-17 16:15:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 16:15:41
Опис
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-10-03-011557-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості). Пунктом 8 Особливостей передбачено, що якщо у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина", код ЄДРПОУ 42974700 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасника ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" відсутня «Довідка про відсутність інформації щодо перебування контрагента у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 9 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника та подаються Учасником в період кваліфікації» вимагалася Довідка про відсутність інформації щодо перебування контрагента у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про відсутність інформації щодо перебування контрагента у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.; У відповідності до пункту 8 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 8 Особливостей.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42598278 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок Вацківський, буд. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гусаківський Владислав Андрійович |
Телефон | +380951582671 |
Ел. пошта | agrovim@ukr.net |
відсутня
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 4 територіальний вузол урядового зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34781331 |
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, місто Рівне |
Ім'я |
Плахтій Яна Валеріївна ( ) |
Телефон | +380362682719 |
Ел. пошта | dzo_4tvuz@cip.gov.ua |