На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 584.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-03-012297-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 13:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 16 584.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 жовтня, 15:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 82.92 UAH без ПДВ |
---|
Послуга з утилізації офісного обладнання1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40033691 |
---|---|
Поштова адреса | 12402, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, село Оліївка, вул.Садова, будинок 20А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Дручинский |
Телефон | +380677796033 |
Ел. пошта | druchynskyi@abmrecycling.com.ua |
Час публікації: 2024-10-18 13:07:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 13:07:53
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), філія «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі пропозиції ТОВ "АБМ РЕЦИКЛІНГ" з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуга з утилізації офісного обладнання для філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), UA-2024-10-03-012297-a Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Таблиця № 1 до Додатку №1 п. 2.5: Лист-згода від працівника (працівників) щодо обробки їх персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно форми. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему Лист-згоду від працівників згідно наведеної форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Таблиця № 3 до Додатку №1 п. 1.1: Установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення - для юридичних осіб) або документ, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи підприємця (свідоцтво про реєстрацію, витяг або виписку з ЄДР – для фізичних осіб підприємців). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення - для юридичних осіб). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Таблиця № 3 до Додатку №1 п. 3.2: Надати гарантійний лист у довільній формі про дотримання і виконання санітарно - гігієнічних та екологічних вимог згідно чинного Законодавства при наданні послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему гарантійний лист у довільній формі про дотримання і виконання санітарно - гігієнічних та екологічних вимог згідно чинного Законодавства при наданні послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 12. Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до пункту 12. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, та дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі». Під час перевірки протоколу підпису тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлено, що підписантом тендерної пропозиції є директор Дручинський Андрій Михайлович і тип підпису тендерної пропозиції є «Удосконалений», що не відповідає вимогам до підпису які встановлені у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити та накласти через електронну систему закупівель кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію Учасника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24446930 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49005, м. Дніпропетровськ, вул. Олеся Гончара, буд. 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олексій Г. |
Телефон | 380673778373 |
Ел. пошта | ecom@metal-ltd.com |
Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Чуприна Олександр |
Телефон | 380504405903 |
Ел. пошта | o.chupryna@uhe.gov.ua |