На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. зі змінами
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-003070-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 15:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 333 771.55 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 12:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 668.86 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 013.15 UAH |
Послуги з прання білизни10385 кілограм Адреса поставки: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка,23 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
Послуги з прання білизни від використання озокеритного відділення100 кілограм Адреса поставки: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка,23 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 2435519159 |
---|---|
Поштова адреса | 82300, Україна, Львівська область, місто Борислав, , ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, будинок 150, квартира 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Флюнт |
Телефон | +380676006467 |
Ел. пошта | flunt.vasul@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-15 14:20:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 14:20:09
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ щодо усунення невідповідностей щодо процедури UA-2024-10-04-003070-a Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником: 1. На виконання вимог пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 5 до тендерної документації, а саме підпункту 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник для підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію надав у складі тендерної пропозиції файл «14 Обладнання та матер-тех база.pdf» у якому міститься довідка про наявність промислового обладнання та фотографії заводського шильда обладнання. Однак у Довідці вих. №10/24-15 від 08.10.2024 невірно зазначено Учасником тип пральних машин IPSO, оскільки на фотографії заводського шильда пральних машин IPSO вказано тип HF304C. Також, у файлі «14 Обладнання та матер-тех база.pdf» Учасником для підтвердження інформації в довідці про наявність обладнання не надано ні фотографію заводського шильда прасувального катка КП-413, ні фотокопію технічного паспорта прасувального катка КП-413. Вимоги тендерної документації: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1 Учасник повинен надати: 1.1.3 Довідку довільної форми про наявність промислового обладнання, зокрема пральна машина завантаженням не менше 20 кг, прасувальне обладнання, обладнання для сушіння білизни. Для підтвердження інформації в довідці Учасник також надає фотокопію технічних паспортів, а у разі відсутності - фотографію заводського шильда обладнання. У разі використання орендованого обладнання надати копії договору оренди. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати: 1. Довідку про наявність промислового обладнання (з виправленням типу пральних машин IPSO відповідно до фотографії заводського шильда обладнання). 2. Для підтвердження інформації в довідці Учасник також надає фотокопію технічного паспорта, а у разі відсутності - фотографію заводського шильда на прасувальний каток КП-413. 2. На виконання вимог пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 5 до тендерної документації, а саме підпункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник для підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію надав у складі тендерної пропозиції файл «16 Аналогічний договір.pdf» у якому міститься Довідка щодо досвіду виконання аналогічного договору вих. 10/24-17 від 08.10.2024, яка повинна бути надана за формою поданою Замовником. Однак у вказаній Довідці не зазначено Учасником код ЄДРПОУ контрагента. Також, Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не надано документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за договором зазначеним в наданій Учасником довідці та лист-відгук від контрагента за договором, вказаним в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання надавачем послуг своїх обов’язків, відсутність претензій до надавача послуг протягом виконання договору. Вимоги тендерної документації: 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: 3.1.1. Довідку складену за нижченаведеною формою, щодо досвіду виконання аналогічного договору протягом одного з останніх двох календарних років 2022 або 2023 і завірену підписом уповноваженої особи Учасника. Аналогічним вважається договір, предметом якого є аналогічний код ДК Єдиного закупівельного словника, або предмет якого є хоча б частково аналогічним даній закупівлі. № з/п Дата укладення договору та його номер Предмет договору Назва, адреса, код ЄДРПОУ контрагента, номер телефону контактної особи Інформація про виконання учасником зобов'язань за договором 1 … 3.1.2. Не менше 1 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 3.1.3. Документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці (не на всю суму укладеного договору); 3.1.4. Лист-відгук від контрагентів/а за всіма договорами/ом, вказаними/м в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання надавачем послуг своїх обов’язків, відсутність претензій до надавача послуг протягом виконання договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати: 1. Довідку складену вищевказаною формою, щодо досвіду виконання аналогічного договору (з виправленими невідповідностями, вказати код ЄДРПОУ контрагента). 2. Документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за договором зазначеним в наданій Учасником довідці (не на всю суму укладеного договору). 3. Лист-відгук від контрагента за договором, вказаним в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання надавачем послуг своїх обов’язків, відсутність претензій до надавача послуг протягом виконання договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32545900 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Львівська область, Дрогобич |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Старух Марта Романівна |
Телефон | +380679289464 |
Ел. пошта | m.starukh@gmail.com |
Кошти державного бюджету України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Санаторій "Трускавець" СБУ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20000060 |
Поштова адреса | 82200, Україна, Львівська область, м Трускавець, вул. Шевченка, 23 |
Ім'я |
Христина Фідик |
Телефон | +0981112828 |
Ел. пошта | hristinafidik@gmail.com |