На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 070 080.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1333/47-71 від 26.09.2024
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-006553-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 11:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 070 080.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 13:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 700.00 UAH з ПДВ |
---|
Тепловідбивний захисний одяг пожежника22 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35113400-3, Захисний одяг |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 32947782 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Різдвяна 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Andriy Golovko |
Телефон | +380675731006 |
Ел. пошта | i.kosareva@legio.ua |
Час публікації: 2024-10-16 16:36:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 16:36:59
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи та тендерну пропозицію в цілому з накладенням без кваліфікованого електронного підпису (КЕП) з накладенням УЕП на незахищеному носієві, без відбитка мастичної печатки чи електронної кваліфікованої печатки, що не відповідає вимогам тендерної документації; 2) Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа) на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що учасник: не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (документ із назвою: «14. Учасник не пов'язаний з РБ, РФ, Іраном.doc»), яка не відповідає формі зазначеній в Додатку 1 до ТД Документи учасників.doc . 3) Учасник у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на використання персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“ (документ із назвою: «10. лист-згода на обробку даних Головко А. А.pdf»), в якому відсутня Примітка що не відповідає формі зазначеній в Додатку 1 до ТД Документи учасників.doc . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та печатки (електронної кваліфікованої печатки) на документи - розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 пп.1.2; - щодо надання Довідки з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа) на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що учасник: не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран — Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі пункт 14 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання Листа-згоди на використання персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних“ — Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі пункт 10 Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати оновлені документи тендерної пропозиції учасника у відповідності до вимог тендерної документації замовника шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) на тендерну пропозицію в цілому. Документи (кожен окремо - документ), що складені від імені Учасника повинні бути підписані (власноруч або електронним підписом) особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, та повинні бути завірені печаткою (електронною кваліфікованою печаткою) Учасника, - у вигляді електронних документів — скан-копій, скановані електронні документи повинні бути автентичними з оригіналами.; - оновлену Довідку з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа) на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що учасник: не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран за наведеною формою, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника або уповноваженої особи Учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, - у вигляді електронних документів — скан-копій, скановані електронні документи повинні бути автентичними з оригіналами; - оновлений Лист-згоду формою визначеною нижче, в якій зазначається, що керівник Учасника та/або його уповноважений представник повідомлені про свої права відповідно до ст.8 Закону України “Про захист персональних даних” у вигляді електронного документу — скан-копії. — з підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), - у вигляді електронних документів — скан-копій, скановані електронні документи повинні бути автентичними з оригіналами.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43888418 |
---|---|
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Київська, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грищенко Олександр Володимирович |
Телефон | 380676409429 |
Ел. пошта | marketing.pirena@gmail.com |
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38635397 |
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
Ім'я |
Максим Антонюк |
Телефон | +380996488061 |
Ел. пошта | m.antoniuk@dsns.gov.ua |