На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
34 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: У відповідності до вимог Технічного завдання
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-007145-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 13:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 34 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 15:24 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 340.00 UAH з ПДВ |
---|
Технічний огляд транспортних засобів за категоріями: N1 – 1 штука; N2 – 15 штук; N3 – 7 штук; М1 – 2 штуки.1 послуга Адреса поставки: 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631200-2, Послуги з технічного огляду автомобілів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Час публікації: 2024-10-14 15:24:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 30475732 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Циганюк Микола |
Телефон | 380342223034 |
Ел. пошта | AK2222@UKR.NET |
Послуги субпідрядника залучась не будуть
Час публікації: 2024-10-16 14:53:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 14:53:23
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Вимогами Тендерної документації (сторінка 23) визначено: «Документи, які подає Учасник у складі тендерної пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій. Копії таких документів повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника та ПІБ, його посаду, назву підприємства та печатку (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами,, тощо).» Завантажені Учасником установчі документи, а саме: копія Статуту підприємства, Наказ про призначенння, Протокол зборів та паперова копія електронного документу, видана Головним сервісним центром МВС, завірені неналежним чином та не у відповідності до вимог тендерної документації. Окрім того, копія Статуту завірена не особою, уповноваженою керівником Учасника на підписання тендерної пропозиції, оскільки цей документ є складовою частиною тендерної пропозиції. 2. Пунктом 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником зазначено наступну вимогу: «Якщо договір укладено з замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами процедури/спрощеної закупівлі або без використання електронної системи закупівель і публікацією звіту про укладання такого договору, надати в Інформаційній довідці посилання на номер такого договору /Закупівлі з ЕСЗ. Учасник надав «аналогічний договір» з контрагентом, що є Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі», проте не виконав вищезазначену вимогу та не надав відповідне посилання на номер договору/Закупівлі в ЕЗС у Інформаційній довідці щодо аналогічного договору. 3. 1. У Розділі І Додатку 1 Тендерної документації Замовником сформований взірець довідки «Відомості про учасника», яка заповнюється та надається Учасником Закупівлі за зразком. Учасник надав вищезазначену довідку Вих.№ 63 від 10.10.2024 р., проте з невідповідністю інформації, що вимагалась, а саме: у пункті 1.8 та пункті 1.9 – зазначений ідентичний e-mail контактної особи та керівника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Надати (завантажити) установчі документи, які повинні бути завірені у відповідності до вимог тендерної документації. 2. В Довідці № 65 від 10.10. 2024 року надати номер ID Закупівлі за договором №4 від 16.09.2024 р. з електронної системи закупівель, який в даній Закупівлі наданий в якості аналогічного. 3. Привести у відповідність вимогам тендерної документації Довідку №63 від 10.10.2024 р., а саме: у пунктах 1.8. та 1.9. – вказати e-mail контактної особи відмінної від керівника. Вимоги затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи № 487-т від 16 жовтня 2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41349226 |
---|---|
Поштова адреса | 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ребета3в |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стахів Олег Михайлович |
Телефон | +380673406255 |
Ел. пошта | los-lobos@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-18 11:09:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 11:09:03
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Вимогами Тендерної документації (сторінка 23) визначено: «Документи, які подає Учасник у складі тендерної пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій. Копії таких документів повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника та ПІБ, його посаду, назву підприємства та печатку (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами,, тощо).» Завантажений Учасником Витяг з Реєстру платників ПДВ є паперовою копією електронного документу, тому має бути завіреній належним чином у відповідності до вимог тендерної документації. 2. Пунктом 2 Розділу ІV Додатку 1 тендерної документації Замовником зазначено наступну вимогу: «Учасник повинен надати Цінову пропозицію в формі, визначеній Замовником Додатком 5 ТД – «Цінова пропозиція». Учасник надав такий документ з вих. № 3/10 від 10.10.2024 р., проте не зазначив адресата, що не відповідає формі, встановленій замовником Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Завірити паперову копію електронного документа у відповідності до вимог тендерної документації. 2. Привести у відповідність вимогам тендерної документації Довідку № 3/10 від 10.10.2024 р., а саме: зазначити адресата. Вимоги затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи № 489-т від 18.10.2024 р
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35809174 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, 03150, місто Київ, вулиця Єжи Гедройця, будинок 6, офіс 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александрова Я.А. |
Телефон | 380676427525 |
Ел. пошта | TENDER@UTS.PP.UA |
Оплата вартості наданих Виконавцем та прийнятих Замовником Послуг здійснюється Замовником упродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг та на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури для оплати Послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32360815 |
Поштова адреса | 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2 |
Ім'я |
Даниловський Вадим Леонідович |
Телефон | 380503731867,380342759261 |
Ел. пошта | vadim.danilovskiy@gmail.com |