На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електричні побутові прилади за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: склад ПФ ДП "АМПУ" (Адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року (з монтажем) відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 238 083,00 грн. без ПДВ / 285 699,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.10.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідних Акту приймання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-008049-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 11 листопада, 10:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 238 083.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 жовтня, 14:42 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 190.42 UAH без ПДВ |
---|
Кондиціонер NC clima Manchester NCI12EHMIw1eu/NCO12EHMIw1eu (або еквівалент)4 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, склад ПФ ДП "АМПУ" (Адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39717200-3, Кондиціонери |
Кондиціонер NC clima Manchester NCI09EHMIw1eu/NCO09EHMIw1eu (або еквівалент)3 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, склад ПФ ДП "АМПУ" (Адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39717200-3, Кондиціонери |
Кондиціонер NC clima Manchester NCI18EHMIw1eu/NCO18EHMIw1eu (або еквівалент)1 штука Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, склад ПФ ДП "АМПУ" (Адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39717200-3, Кондиціонери |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39041903 |
---|---|
Поштова адреса | 65104, Україна, Одеська область, м.Одесса, ул Академика Вильямса 86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Артем Ромадін |
Телефон | +380661407288 |
Ел. пошта | energostroytrade@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3062513535 |
---|---|
Поштова адреса | 67500, Україна, Одеська область, Доброслав, Україна, 67500, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Доброслав, вулиця Молодіжна, будинок 57А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Artem Kavas |
Телефон | 380953044066 |
Ел. пошта | artemdarkmen@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3199216894 |
---|---|
Поштова адреса | 67752, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, 67752, Одеська обл., Білгород-Дністровський район, село Випасне, ВУЛИЦЯ ПІСЧАНА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Денис Нестеренко |
Телефон | 380674290901 |
Ел. пошта | mega_klimat@ukr.net |
оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за отриманий Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідних Акту приймання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Ганна Бузажи |
Телефон | 380487381864 |
Ел. пошта | Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |