На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
266 296.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-008444-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 16:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 266 296.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 13:16 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 331.48 UAH з ПДВ |
---|
Стіл письмовий з тумбою (тип 1)4 штука Адреса поставки: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл письмовий з тумбою (тип 2)4 штука Адреса поставки: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба для речей з тримачем для одягу8 штука Адреса поставки: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Полка навісна8 штука Адреса поставки: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло офісне8 штука Адреса поставки: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець офісний15 штука Адреса поставки: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 41466070 |
---|---|
Поштова адреса | 03037, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ВАЛЕРІЯ ЛОБАНОВСЬКОГО, будинок 4 "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тимофій Андрійович Кістаєв |
Телефон | +380672190348 |
Ел. пошта | kistaev.tymofiy@marios.ua |
Час публікації: 2024-10-15 15:11:47
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 15:11:47
Опис
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КРІСПРІ Україна", Україна, 03037, місто Київ, ПРОСПЕКТ ВАЛЕРІЯ ЛОБАНОВСЬКОГО, будинок 4 "А", код ЄДРПОУ 41466070, були виявлені наступні невідповідності. Згідно загальних вимог до товару за порядковим номером 1-4 у додатку 3 до тендерної документації учасники надають у складі пропозиції копію дійсного сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно виробництва, гарантійного та сервісного обслуговування меблів. У складі тендерної пропозиції учасник надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), зареєстрований у Реєстрі Системи Сертифікації EUROCERT SYSTEM сертифікат № ECS.UA.02.3265 від 07.11.2022 р., що охоплює наступну сферу сертифікації: 31.01 Виробництво меблів для офісів і підприємств торгівлі; 31.02 Виробництво кухонних меблів; 31.09 Виробництво інших меблів; 95.24 Ремонт меблів і домашнього начиння; 13.20 Ткацьке виробництво; 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет; 74.10 Спеціалізована діяльність із дизайну; 32.99 Виробництво iншої продукції̈, н.в.i.у.; 25.61 Оброблення металів та нанесення покриття на метали. Оскільки, до сфери сертифікації не включено гарантійне обслуговування меблів, тому, він не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно загальних вимог до товару за порядковим номером 1-4 у додатку 3 до тендерної документації учасники надають у складі пропозиції копію дійсного сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) стосовно виробництва, гарантійного та сервісного обслуговування меблів. У складі тендерної пропозиції учасник надав сертифікат на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), зареєстрований у Реєстрі Системи Сертифікації EUROCERT SYSTEM сертифікат № ECS.UA.02.4368 від 10.04.2024р., що охоплює наступну сферу сертифікації: 31.01 Виробництво меблів для офісів і підприємств торгівлі; 31.02 Виробництво кухонних меблів; 31.09 Виробництво інших меблів; 95.24 Ремонт меблів і домашнього начиння; 13.20 Ткацьке виробництво; 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет; 74.10 Спеціалізована діяльність із дизайну; 32.99 Виробництво іншої продукції, н.в.i.у.; 25.61 Оброблення металів та нанесення покриття на метали. Оскільки, до сфери сертифікації не включено гарантійне обслуговування меблів, тому, він не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно загальних вимог до товару за порядковим номером 1-4 у додатку 3 до тендерної документації учасники надають у складі пропозиції копію дійсного сертифіката на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно виробництва, гарантійного та сервісного обслуговування меблів. У складі тендерної пропозиції учасник надав сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), зареєстрований у Реєстрі Системи Сертифікації EUROCERT SYSTEM сертифікат № ECS.UA.02.3300 від 05.12.2022 р., що охоплює наступну сферу сертифікації: 31.01 Виробництво меблів для офісів і підприємств торгівлі; 31.02 Виробництво кухонних меблів; 31.09 Виробництво інших меблів; 95.24 Ремонт меблів і домашнього начиння; 13.20 Ткацьке виробництво; 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет; 74.10 Спеціалізована діяльність із дизайну; 32.99 Виробництво iншої продукції̈, н.в.i.у.; 25.61 Оброблення металів та нанесення покриття на метали. Оскільки, до сфери сертифікації не включено гарантійне обслуговування меблів, тому, він не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції заповнену форму «Цінова пропозиція» згідно додатку 5 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надав цінову пропозицію від 11.10.2024 р. вих.№ 1020-35/08.47, в якій некоректно зазначив інформацію у колонках 5 «Ціна за один., грн. без ПДВ**» та 6 «Сума, грн., без ПДВ**» таблиці. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідність в інформації та/або документах
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31607028 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, вулиця Вінстона Черчилля, будинок 85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Полякова Оксана |
Телефон | 380992984408,380442984408 |
Ел. пошта | op@uoslab.com |
Субпідрядники залучатися не будуть
Час публікації: 2024-10-17 15:09:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 15:09:26
Опис
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції наступного учасника - товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", Україна, 02094, м. Київ, вул. Черчилля Вінстона, буд. 85, код ЄДРПОУ 31607028, були виявлені наступні невідповідності. Згідно п. 2 Загальних вимог у додатку 3 до тендерної документації відповідність технічним вимогам, запропонованого учасником товару повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(-и), та/або сторінку(-и) технічного документу (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), паспорту, або технічного опису чи технічних умов, або інших документів, викладених українською мовою), в яких міститься необхідна інформація, а саме: - назва кожної одиниці товару; - назва виробника товару; - зображення кожної одиниці товару; - технічні характеристики (точні габаритні розміри, товщина матеріалів та їх колір), значення не більше/ не менше не допускаються. Оригінали або копії відповідної технічної документації виробника надаються учасником в складі його тендерної пропозиції та мають підтвердити відповідність запропонованого товару всім вимогам до предмету закупівлі. Учасник надав у складі пропозиції технічні описи на товар «Стілець поворотний SAMBA GTP» та «Стілець АSTI», у яких відсутня назва виробника товару. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідність в інформації та/або документах
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01981738 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
Ім'я |
Хмельницька Наталя Сергіївна |
Телефон | 380445633879 |
Ел. пошта | tender_kmkl1@ukr.net |