На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Замовник
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-008544-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 13:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 16:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Розроблення тexнiчнoï дoкyмeнтaцiï із землеустрою щодо інвентаризації та формування земельних ділянок для будівництва і обслуговування свердловин та водонапірних башт на території Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)1 послуга Адреса поставки: 53742, Україна, Дніпропетровська область, с.Карпівка, вул.Центральна 97-А Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71340000-3, Комплексні інженерні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 39222135 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Татьяна Баранова |
Телефон | +380509550752 |
Ел. пошта | baranova.tania@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-16 16:04:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 16:04:48
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено: - Учасник надав ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, в якій зазначено інформацію не в повному обсязі відповідно Додатку 5 до тендерної документації, а саме : в п.7 не зазначено моб. телефон; в п.10 не зазначено юридичний статус підприємства (організації). Просимо надати виправлений документ. - Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не відповідає вимогам щодо складання та вмісту інформації, зазначеним в п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації. Просимо надати виправлену довідку. - В тендерній пропозиції Учасника відсутні копія наказу про прийом на роботу сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою та накази про призначення на посаду щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є порушення вимог п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації. Просимо надати відповідні накази. - Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій не зазначено ЄДРПОУ організації з якою укладено договір та контактний мобільний номер телефону, відповідно до вимог п.2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації. Просимо надати виправлену довідку. - Тендерна пропозиція ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" містить аналогічний договір №141/24 від 08.05.2024р., який завантажено не в повному обсязі (відсутній Додаток 3 та 4 до Договору) та в листу від Виконавчого комітету Марганецької міської ради Дніпропетровської області №43/14-351 від 02.08.2024р. не зазначено номер та дату договору, відповідно до якого надається відгук, що є порушенням вимог п.2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації. Просимо надати аналогічний договір №141/24 від 08.05.2024р. в повному обсязі та позитивний лист – відгук замовника (контрагента) за наданим аналогічним договором (обов’язково зазначити номер та дату договору, відповідно до якого надається відгук). - Відповідно до п. 8.20 Статуту ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" Директор має право після отримання на це відповідного рішення від Загальних зборів Учасників вчиняти значні правочини ( якщо вартість майна , робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу…). Тобто в Статуті Учасника наявні обмеження, однак не надано рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином, що є порушенням вимог п.17 Розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. Просимо надати відповідне рішення від Загальних зборів Учасників вчиняти значні правочини ( якщо вартість майна , робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу…) та документ, що містить інформацію щодо чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41551176 |
---|---|
Поштова адреса | 38751, Україна, Полтавська область, ПОЛТАВА, Полтавська область, Полтавський р-н, село Розсошенці, вулиця Перспективна, будинок 10, квартира 123 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тягла Юлія Миколаївна |
Телефон | +380685281905 |
Ел. пошта | terraalyansta@gmail.com |
не залучається
Замовник здійснює оплату Виконавцю згідно з умовами цього Договору протягом 20-ти робочих днів з дня підписання акту приймання-передачі наданої в повному обсязі Послуги відповідно до технічного завдання (Додаток №1), шляхом перерахування відповідної суми в національній валюті на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку згідно з реквізитами цього Договору, наведеними у Розділі 15. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41770082 |
Поштова адреса | 53742, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Карпівка, вул. Центральна, будинок 97-А |
Ім'я |
Юлія Тобонько |
Телефон | +380968275812 |
Ел. пошта | zakupivli.vkksr@ukr.net |