На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 911.88 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Місце надання послуг: На території Замовника. Кількість – 19 одиниць. Детальніше згідно Додатку № 1 тендерної документації. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-009330-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 11:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 24 911.88 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 жовтня, 13:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 124.56 UAH без ПДВ |
---|
ОД-24П_855_ВО: Послуги з проведення технічного огляду бульдозерів (ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)19 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38888070 |
---|---|
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Андрєєв |
Телефон | +380930300108 |
Ел. пошта | fmk.ekspert@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-18 11:55:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 11:55:41
Опис
Шановний учаснику! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: Відповідно Додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації , які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.п.2.5 п.2 «Перелік документів та/або інформації , які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: - учасником не надано інформацію у довільній формі , щодо відповідності предмета закупівлі зареєстрованому виду економічної діяльності 2. Посилання на пункти тендерних вимог , яким суперечать вказані невідповідності - додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації , які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.п.2.5 п.2 «Перелік документів та/або інформації , які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3. Перелік документів чи інформації , які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: інформація у довільній формі , щодо відповідності предмета закупівлі зареєстрованому виду економічної діяльності.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20405673 |
---|---|
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Путятинський, будинок 2, офіс 521, 522 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Романюк Віктор Миколайович |
Телефон | 380672666981 |
Ел. пошта | zhetc.tender@ukr.net |
на 45-й календарний день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданню послуг, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки . У разі, якщо ВИКОНАВЕЦЬ не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги, здійснюється на 45-й календарний день з дати завершення надання послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Ім'я |
Петрова Уляна Андріївна |
Телефон | 380487276369 |
Ел. пошта | nxkz@odz.gov.ua |