На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
234 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-009427-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 11:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 234 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 12:42 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 680.00 UAH з ПДВ |
---|
Зубці ріжучі фрези BSH322 W6/20X21000 штука Адреса поставки: 02089, Україна, м. Київ, Броварський проспект, 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43610000-2, Частини бурильних машин |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 3) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.1. 2) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.2. 3) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати довідку з інформацією про виконання за період 2021-2023 років аналогічних/аналогічного договорів/договору (в кількості не менше 1-го (одного)), який безпосередньо стосується предмета закупівлі за встановленою формою. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого була поставка зубців ріжучих. 2) Надати копії договорів/договору (з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору (такі документи мають бути подані на всю суму виконання договору). У видатковій накладній (видаткових накладних) має бути посилання на номер та дату договору. 3) Надати лист-відгук до наданого аналогічних/аналогічного договорів/договору, які містять інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП. У разі якщо Учасник не погоджувався з цією вимогою, фізична/юридична особа мала право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна документація містить такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Додаток 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) містить наступні вимоги: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнену довідку згідно Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, Учасник надав інформацію щодо технічних характеристик, яка містить невідповідності. Відповідно до зазначеної інформації Учасника, висота наконечника –17.76 мм., згідно схематичного зображення висота наконечника – 17.67 мм. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 3) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.1. 2) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.2. 3) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати довідку з інформацією про виконання за період 2021-2023 років аналогічних/аналогічного договорів/договору (в кількості не менше 1-го (одного)), який безпосередньо стосується предмета закупівлі за встановленою формою. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого була поставка зубців ріжучих. 2) Надати копії договорів/договору (з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору (такі документи мають бути подані на всю суму виконання договору). У видатковій накладній (видаткових накладних) має бути посилання на номер та дату договору. 3) Надати лист-відгук до наданого аналогічних/аналогічного договорів/договору, які містять інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП. У разі якщо Учасник не погоджувався з цією вимогою, фізична/юридична особа мала право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна документація містить такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Додаток 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) містить наступні вимоги: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнену довідку згідно Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, Учасник надав інформацію щодо технічних характеристик, яка містить невідповідності. Відповідно до зазначеної інформації Учасника, висота наконечника –17.76 мм., згідно схематичного зображення висота наконечника – 17.67 мм. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 36792193 |
---|---|
Поштова адреса | 03022, Україна, м. Київ, м.Київ, пр. Палладіна Академіка, будинок 22, офіс 208 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Гирич |
Телефон | +380678295855 |
Ел. пошта | tender@pts.ua |
Час публікації: 2024-10-15 11:40:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-16 11:40:42
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 3) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.1. 2) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.2. 3) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати довідку з інформацією про виконання за період 2021-2023 років аналогічних/аналогічного договорів/договору (в кількості не менше 1-го (одного)), який безпосередньо стосується предмета закупівлі за встановленою формою. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого була поставка зубців ріжучих. 2) Надати копії договорів/договору (з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору (такі документи мають бути подані на всю суму виконання договору). У видатковій накладній (видаткових накладних) має бути посилання на номер та дату договору. 3) Надати лист-відгук до наданого аналогічних/аналогічного договорів/договору, які містять інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42036390 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Наталія Романова |
Телефон | 380676333314,380671702517 |
Ел. пошта | tov.import.logistik.grup@gmail.com |
----
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05446166 |
Поштова адреса | 02089, Україна, Київська область, Київ, Броварський проспект, 2 |
Ім'я |
Кравченко Ірина Григорівна |
Телефон | 380504486977 |
Ел. пошта | kravchenkoira@i.ua |