На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).Терміни поставки товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків поставки товару визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-011150-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 23:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 20:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 20 700 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 31 жовтня, 14:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 103 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Додатковий модуль поштомату тип 250 штука Адреса поставки: Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності6 штука Адреса поставки: Україна, Логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м. Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Додатковий модуль поштомату тип 150 штука Адреса поставки: Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Основний модуль поштомату стандартної автономності50 штука Адреса поставки: Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Основний модуль поштомату підвищеної автономності50 штука Адреса поставки: Україна, В межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності56 штука Адреса поставки: Україна, Акумуляторні батареї, включені до складу обладнання, постачаються на визначене Заявкою на поставку (додаток 3 до Договору) Покупцем в межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Додаткові акумуляторні батареї стандартної та підвищеної автономності постачаються: логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м. Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності56 штука Адреса поставки: Україна, Акумуляторні батареї, включені до складу обладнання, постачаються на визначене Заявкою на поставку (додаток 3 до Договору) Покупцем в межах міської території міст Київ та Одеса (Орієнтовний перелік місць базування згідно додатку 2 до Договору). Додаткові акумуляторні батареї стандартної та підвищеної автономності постачаються: логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м. Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності6 штука Адреса поставки: Україна, Логістичний центр Київ Лівий АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м. Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30131000-6, Устаткування для експедиції письмової кореспонденції |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ СПЕКТР-8 (надалі – Учасник). За результатами розгляду встановлено наступне. 01.11.2024 р. о 16.30 в електронній системі закупівель відповідно до п.43 Особливостей було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі. На усунення таких невідповідностей у повідомленні Замовником зазначений перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист-відгук від ФОП Погребняк Сергій Володимирович, про співпрацю з яким зазначено у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору або - оновлену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснено монтаж та/або поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). Учасником у встановлені підпунктом 1 п.44 Особливостей терміни надано документи на виправлення невідповідностей, визначених Замовником у вищезазначеному повідомленні: Лист-відгук № 17/5-16 від 17.09.2024 та додатково Договір № 26.08/24 від 26.08.2024, Специфікацію №1 від 26.08.2024, Видаткову накладну №1 від 26.08.2024. У цих документах (зокрема, у листі-відгуку № 17/5-16 від 17.09.2024) зазначена інформація про здійснення поставки поштового терміналу самообслуговування (поштомату) у кількості 1 штука. Проте, відповідно до пункту 1 додатку 2 до Тендерної документації Замовник на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначив під аналогічним за предметом закупівлі договором виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено монтаж та/або поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). Отже, вимога щодо монтажу та/або поставки поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) встановлена в множині, тобто вбачається, що для підтвердження відповідності Учасника цьому критерію необхідно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, за умовами якого виконано/частково виконано монтаж та/або поставка щонайменше двох поштових терміналів самообслуговування (поштоматів), тобто більше одного поштомату. Оскільки у тендерній пропозиції Учасника з урахуванням виправлених документів (у тому числі Листі-відгуку № 17/5-16 від 17.09.2024 та додатково наданих Договорі № 26.08/24 від 26.08.2024, Специфікації №1 від 26.08.2024, Видатковій накладній №1 від 26.08.2024) міститься інформація про поставку поштового терміналу самообслуговування (поштомату) у кількості 1 штука, пропозиція не відповідає вимогам п.1 додатку 2 до Тендерної документації в частині визначення аналогічного договору. Тобто, Учасником ТОВ СПЕКТР-8 підтверджений досвід з поставки лише одного поштового терміналу самообслуговування (поштомату), що є невідповідністю вимогам тендерної документації та безпосередньо впливає на висновок Замовника щодо підтвердження відповідності Учасника вставленому кваліфікаційному критерію. За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ СПЕКТР-8 з урахуванням завантажених документів на усунення невідповідностей, Учасником не надано документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до встановлених вимог в тендерній документації в частині визначення аналогічного за предметом закупівлі договору. Таким чином, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на викладене вище та керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ СПЕКТР-8.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ СПЕКТР-8 (надалі – Учасник). За результатами розгляду встановлено наступне. 01.11.2024 р. о 16.30 в електронній системі закупівель відповідно до п.43 Особливостей було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі. На усунення таких невідповідностей у повідомленні Замовником зазначений перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист-відгук від ФОП Погребняк Сергій Володимирович, про співпрацю з яким зазначено у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору або - оновлену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснено монтаж та/або поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). Учасником у встановлені підпунктом 1 п.44 Особливостей терміни надано документи на виправлення невідповідностей, визначених Замовником у вищезазначеному повідомленні: Лист-відгук № 17/5-16 від 17.09.2024 та додатково Договір № 26.08/24 від 26.08.2024, Специфікацію №1 від 26.08.2024, Видаткову накладну №1 від 26.08.2024. У цих документах (зокрема, у листі-відгуку № 17/5-16 від 17.09.2024) зазначена інформація про здійснення поставки поштового терміналу самообслуговування (поштомату) у кількості 1 штука. Проте, відповідно до пункту 1 додатку 2 до Тендерної документації Замовник на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначив під аналогічним за предметом закупівлі договором виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено монтаж та/або поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). Отже, вимога щодо монтажу та/або поставки поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) встановлена в множині, тобто вбачається, що для підтвердження відповідності Учасника цьому критерію необхідно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, за умовами якого виконано/частково виконано монтаж та/або поставка щонайменше двох поштових терміналів самообслуговування (поштоматів), тобто більше одного поштомату. Оскільки у тендерній пропозиції Учасника з урахуванням виправлених документів (у тому числі Листі-відгуку № 17/5-16 від 17.09.2024 та додатково наданих Договорі № 26.08/24 від 26.08.2024, Специфікації №1 від 26.08.2024, Видатковій накладній №1 від 26.08.2024) міститься інформація про поставку поштового терміналу самообслуговування (поштомату) у кількості 1 штука, пропозиція не відповідає вимогам п.1 додатку 2 до Тендерної документації в частині визначення аналогічного договору. Тобто, Учасником ТОВ СПЕКТР-8 підтверджений досвід з поставки лише одного поштового терміналу самообслуговування (поштомату), що є невідповідністю вимогам тендерної документації та безпосередньо впливає на висновок Замовника щодо підтвердження відповідності Учасника вставленому кваліфікаційному критерію. За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ СПЕКТР-8 з урахуванням завантажених документів на усунення невідповідностей, Учасником не надано документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до встановлених вимог в тендерній документації в частині визначення аналогічного за предметом закупівлі договору. Таким чином, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на викладене вище та керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ СПЕКТР-8.
Код ЄДРПОУ | 45195691 |
---|---|
Поштова адреса | 03127, Україна, м. Київ, Київ, Проспект Голосіївський 120 офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Акберова Анна Володимирівна |
Телефон | +380676655294 |
Ел. пошта | info.spectr8@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-01 16:30:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-02 16:30:03
Опис
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ СПЕКТР-8 повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано довідку №1 від 07.10.2024 про співпрацю з ФОП Погребняк Сергій Володимирович за Договором №26.08/24 від 26.08.2024 (файл «1. Довідка про аналогічнии_ договір.pdf») та не надано позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, що не відповідає вимогам пп.1.1.2 п.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пп. 1.1.2 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: позитивний лист-відгук від ФОП Погребняк Сергій Володимирович, про співпрацю з яким зазначено у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору або оновлену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснено монтаж та/або поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38915507 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | СЕРГІЙ ЧЕБИШЕВ |
Телефон | 380503813234 |
Ел. пошта | pm@omnic.net |
Час публікації: 2024-11-07 14:56:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-08 14:56:53
Опис
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ФЬОРСТ ЛЕВЕЛ АУТСОРСІНГ ГРОУП" (ТОВ ОМНІКОНСАЛТИНГ) код ЄДРПОУ 38915507, повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано довідку про виконання аналогічного договору (файл «Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.pdf»), лист-відгук (файл «Рекомендація.pdf») та скановані копії сторінок Договору позички від 18.06.2021 (файл «Договір.pdf») укладеного між ТОВ "ФЬОРСТ ЛЕВЕЛ АУТСОРСІНГ ГРОУП" та АТ «Укрпошта». Довідка про виконання аналогічного договору з інформацію про договір №260821-04 від 18.06.2024 укладений з АТ Укрпошта не відповідає вимогам п. 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Лист-відгук від 14.06.2021 надано на іншій мові ніж українська і відсутній переклад на українську мову та не містить номеру та дати укладання договору. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п. 1; 4; 10 Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів згідно вимог пунктів 1 та 4 Додатку 2 до тендерної документації (з урахуванням пункту 10 Додатку 2 до ТД), а саме: 3.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 3.3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення керівника або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснено монтаж та/або поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31732517 |
---|---|
Поштова адреса | 02152, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БУЧМИ, будинок 8, квартира 147 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Владислав Зарічанський Станіславович |
Телефон | 380504624820 |
Ел. пошта | vzarichanskiy@mvk-mash.com |
не має
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21751578 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Волинська область, с. Струмівка, 45603, Волинська обл., Луцький район, село Струмівка, ВУЛ.РІВНЕНСЬКА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Тихий Сергій Юрійович |
Телефон | 380957982793 |
Ел. пошта | sergiy.tyhyy@modern-expo.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41270172 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Федоренко |
Телефон | +380986765555 |
Ел. пошта | info@selfservice4u.com |
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за місяцем, в межах якого було поставлено Товар, на умовах та в порядку, передбаченому Договором. Оплата здійснюється на підставі рахунку на оплату та підписаного Сторонами Зведеного акту, який складається згідно з умовами Договору, за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх належним чином складених податкових накладних за операціями постачання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Свідерська Тетяна Володимирівна |
Телефон | 380507002130 |
Ел. пошта | sviderska-tv@ukrposhta.ua |