На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
367 439.94 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк (термін) поставки товару: на період дії воєнного стану в Україні визначеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), але не пізніше 01.12.2024 року. Постачальник відвантажує Товар Замовнику відповідно до вимог нормативних документів та технічної документації та складає проект Акта приймання-передачі продукції. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за адресою: м.Київ.Про час подачі транспортних засобів та персональний склад своїх представників для відвантаження Товару Постачальник повідомляє Замовника не пізніше ніж за 2 робочі дні до початку відвантаження.Передача Замовнику Товару здійснюється на підставі надання представником Постачальника довіреності та пред’явлення документа, що посвідчує його особу. Приймання-передача Товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється уповноваженими представниками Постачальника та Замовника за адресою: м.Київ. Під час приймання-передачі Товару Сторони зобов’язані належним чином перевірити в повному обсязі кількість, асортимент, комплектність та якість Товару, яка повинна відповідати усім показникам, та вимогам Замовника, підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (накладні, акт приймання-передачі, і т.д.). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або його некомплектність, Замовник, спільно з представником Постачальника, відображає це в актах прийому - передачі Товару та складає окремий акт. Замовник може відкласти приймання Товару за кількістю та якістю, доки Постачальник не надасть документи, що підтверджують якість та країну походження поставленого товару. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки продукції є дата підписання Замовником Акта приймання-передачі. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту передачі Товару та підписання Акту приймання-передачі. До моменту передачі Товару Замовнику відповідальність щодо її цілісності, збереження та ризик випадкового знищення, втрати або пошкодження несе Постачальник. Постачальник гарантує, що Товар, який постачатиметься за цим Договором, не відчужений та не переданий іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових проваджень щодо визначення прав на цей Товар не порушено. Поставка Товару здійснюється силами, засобами, транспортом та за рахунок Постачальника. Приймання Товару за кількістю та якістю у всіх випадках, неурегульованих цим договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-6 від 15.06.65 р.) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-7 від 25.04.66 р.) з доповненнями та змінами, які внесені до них згідно з установленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих. Розрахунки за товар здійснюється за фактично поставлений товар, протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки товару Постачальником. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у двох примірниках) рахунок – фактуру, акти прийом-передачі з підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів та документи, що підтверджують якість та країну походження Товару. Закупівля здійснюється на підставі підпункту 1 пункту 8 постанови КМУ №1275 від 11.11.2022 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.№1178 без врахування ПДВ (згідно підпункту 4 пункту 32 підрозділ 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45085257 |
---|---|
Поштова адреса | 04216, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04216, місто Київ, вул. Стеценка, будинок 75-к, квартира 227 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Новохацька |
Телефон | 380961605335 |
Ел. пошта | videomarketua@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-005052-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 367 439.94 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 жовтня, 10:58 |
Тепловізори7 штука Адреса поставки: *, Україна, Київська область, Київ, * Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38630000-0, Астрономічні та оптичні прилади Профіль: Тепловізори |
|
Бренд | AGM, THERMTEC, DAHUA, PULSAR, Mercury Technology |
---|---|
Тип приладу | тепловізійний монокуляр, тепловізійний приціл |
Тип світлочутливого елемента | aSi, VOx |
Роздільна здатність матриці | 640x512, 384x288, 256x192, 1024x768, 640х480 |
Частота оновлення | 25 - 50, Гц |
Розмір пікселя | 17 µm, 12 µm |
Дистанція виявлення людини | 780 - 2600, м |
Діаметр вхідної лінзи | 10 - 50, мм |
Збільшення | 2.0X, 3.5X, 1.8X, 1.5X, 3.0X, 4.8X, 2.8X, 4.0X, 2.5X, 1.1X, 1.9X, 2.4X, 3.3X, 1.4X |
Тип дисплея | AMOLED, LCOS, OLED |
Роздільна здатність дисплея | 720x540, 1024х768, 1280х960 |
Вбудована пам'ять | 8 - 64, Гбайт |
Клас захисту | IP67, IPХ7 |
Джерело живлення | вбудований акумулятор, змінний акумулятор |
Далекомір лазерний | |
Wi-Fi | |
Type-C | |
Вага | 801-900 г, 401-500 г, 201-300 г, 301-400 г, 601-700 г, 501-600 г, 701-800 г |
Гарантійний термін | 12 - 36, міс |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) 10 МОБІЛЬНИЙ ПРИКОРДОННИЙ ЗАГІН ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1496) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23311346 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Євтушенко Христина Сергіївна |
Телефон | 380445276737 |
Ел. пошта | vpz1496@ukr.net |