На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Зведені/скорочені дані щодо документів/інформації, які необхідно надати учаснику разом зі своєю пропозицією: - щодо права підпису документів/договору; - щодо походження товару (перелік визначено у додатку/оголошенні); - учасник не повинен мати відношення до країн РФ/РБ; - господарська діяльність/місцезнаходження не на ТОТ; - відповідність технічним вимогам; - щодо форми оподаткування; - накласти на пропозицію УЕП/КЕП Деталізація вимог визначена оголошенням про закупівлю, файл прикріплено окремо (ОСЗ (Ж.диск для серверу)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-011360-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 жовтня, 12:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 18 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 жовтня, 12:35 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 90.00 UAH з ПДВ |
---|
Жорсткий диск для сервера Synology 3.5” 6 ТБ SATA 5400 (НАТ3300-6Т)2 штука Адреса поставки: 40604, Україна, Сумська область, м. Суми, проспект Шевченка Тараса, 18/1 Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3033323976 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кмітюк Олександр Миколайович |
Телефон | +380688809959 |
Ел. пошта | 66355@ukr.net |
Не залучається
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2362519120 |
---|---|
Поштова адреса | 59011, Україна, Чернівецька область, Чернівецький р-н, село Костинці, вул. Підсопігорянська, будинок б/н |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марія Штефюк |
Телефон | +380964038713 |
Ел. пошта | pccprozorro@gmail.com |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються у національній валюті України (гривні), за рахунок бюджетних коштів, в безготівковій формі, відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання видаткової накладної обома Сторонами, що підтверджують факт поставки товару або до 30.12.2024.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03500016 |
Поштова адреса | 40604, Україна, Сумська область, місто Суми, пр.Шевченка Тараса, будинок 18/1 |
Ім'я |
Тетяна Руженко |
Телефон | +380959027015 |
Ел. пошта | suddogovir@ukr.net |