На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-011710-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:01 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 15:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 192 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 921.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 30 000.00 UAH |
Човен Adventure Vesta 585 в комплектації HD (або еквівалент) та двигун Suzuki DF 140 BTL/ АTL/ BTGL (або еквівалент)1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34520000-8, Човни |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2952216690 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, м.Київ, , ПРОСПЕКТ ВАТУТІНА, будинок 24, квартира 257 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Гонченко |
Телефон | +380509074545 |
Ел. пошта | ukr.export.gb@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-16 11:38:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 11:38:29
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП «ГОНЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними, для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції, згідно з вимогами підпункту 3 пункту 1 Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (згідно з Додатком № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до цієї Документації; - Надано довідку (у довільній формі) з порівняльною таблицею технічних характеристик товару, який пропонується Учасником відповідно до Додатку № 3 до Документації (відповідно до Додатку № 7 до Документації) із обов’язковим зазначенням моделі, марки, назви виробника товару та країни походження, яка не завантажується, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 6 Додатку № 1 до цієї Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП «ГОНЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними, для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції, згідно з вимогами підпункту 3 пункту 1 Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (згідно з Додатком № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати повторно довідку (у довільній формі) з порівняльною таблицею технічних характеристик товару, який пропонується Учасником відповідно до Додатку № 3 до Документації (відповідно до Додатку № 7 до Документації) із обов’язковим зазначенням моделі, марки, назви виробника товару та країни походження, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 6 Додатку № 1 до цієї Документації.
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент патрульної поліції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108646 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Андрій Прокопенко |
Телефон | +380676391456 |
Ел. пошта | zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua |