На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
57 490.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Отинійська районна лікарня" Отинійської селищної ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля товару здійснюється з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Постанова). Постачальник зобов’язаний поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 . Постачальник повинен дотримуватись норм чинного законодавства України, щодо підвищення якості й безпечності нафтопродуктів, які реалізуються через мережу автозаправних станцій (далі – АЗС (АГЗП/АГЗС) : забороняється продаж нафтопродуктів, які не відповідають обов’язковим вимогам щодо їх якості та безпечності. Постачальник постачає Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам відповідності (якості)/ паспортам якості/ декларації про відповідність та придатний для мети, з якою Товар використовується. Товар належить Постачальнику на праві власності та не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними та/або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Термін дії талонів: не менше ніж 6 календарних місяців з дати їх видачі (активації талонів), з можливістю продовження такого строку з метою використання їх у повному обсязі. Талони повинні бути номіналом 10 (або 15), 20 літрів. Строк поставки талонів: не більше 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовником на їх отримання. Введення в дію (активація) талонів: в день їх передачі Замовнику. Паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на власних, орендованих або партнерських АЗС учасника закупівлі, не менше однієї АЗС на території в радіусі не більше 30 км від вул. Січових Стрільців, 5, смт. Отинія. Коломийського району, Івано-Франківської області, що забезпечить мінімальні витрати замовника на переїзд транспортних засобів від адреси замовника до АЗС.У разі наявності партнерських договорів на обслуговування талонів, Учасником надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС, або зберігачем палива на АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря/зберігача про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС. Талони на пальне, що пропонуються учасником мають бути єдиного зразка (єдиного бренду) учасника. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом та Постановою. Замовник відповідно до ч.1 ст. 235 Господарського кодексу України за порушення Постачальником господарських зобов’язань за цим Договором може застосувати оперативно - господарські санкції – заходи оперативного впливу на Постачальника з метою припинення або попередження повторення порушень зобов’язання, що використовуються Сторонами в односторонньому порядку, а саме: Договір може бути розірваний Замовником в односторонньому порядку в разі не виконання Постачальником своїх обов’язків, передбачених договором більше ніж 7 календарних днів. Таке дострокове розірвання даного договору здійснюється Замовником шляхом направлення Постачальнику відповідного письмового повідомлення. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених п.19 Постанови. Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника в національній валюті України протягом 5-ти банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. У разі отримання Товару окремими частинами, розрахунки можуть проводитись Покупцем поетапно – за кожну отриману частину, у тому ж порядку. Термін дії Договору: до 31.12.2024 року, а в частині виконання зобов’язань Сторонами – до повного їх виконання. Джерелом фінансування закупівлі товарів є місцевий бюджет.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40956872 |
---|---|
Поштова адреса | 76002, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ УГОРНИЦЬКА, будинок 12, корпус 1, квартира 70 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Петро Кузик |
Телефон | +380635460567 |
Ел. пошта | investenergo.office@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41166955 |
---|---|
Поштова адреса | 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ КРИМСЬКОГО АГАТАНГЕЛА , будинок 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анастасія Нечепуренко |
Телефон | +380678071301 |
Ел. пошта | buh.resursenergo@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-010930-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 57 490.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 10 жовтня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 жовтня, 13:44 |
Дизельне паливо (Євро 5), талон950 літр Адреса поставки: 78223, Україна, Івано-Франківська область, Отинія, вулиця Січових Стрільців, будинок 5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти Профіль: Дизельне паливо (Євро 5), талон |
|
Цетанове число | 51 |
---|---|
Спосіб реалізації | талон |
Відповідність ДСТУ 7688:2015 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Отинійська районна лікарня" Отинійської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993500 |
Поштова адреса | 78223, Україна, Івано-Франківська область, селище міського типу Отинія, вулиця Січових Стрільців, будинок 5 |
Ім'я |
Савчин Оксана Павлівна |
Телефон | 380509805179 |
Ел. пошта | otynyalikarnya@ukr.net |