На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля проводиться згідно вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування» (зі змінами). Місцезнаходження замовника: 69032, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Макаренка, будинок 7, Категорія замовника зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби територіальної громади) Мова: українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-07-004806-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 12:10 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 16:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 555 302.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 776.51 UAH з ПДВ |
---|
Однороторна косарка (мульчер) з рухомими ножами BCS Bladerunner 75 або еквівалент2 одиниця Адреса поставки: 69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Макаренка,7 Строк: до 15.12.2024 12:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Щітка для прибирання BCS Sweeper або еквівалент2 одиниця Адреса поставки: 69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Макаренка,7 Строк: до 15.12.2024 12:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16810000-6, Частини для сільськогосподарської техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41290545 |
---|---|
Поштова адреса | 03061, Україна, Київська область, Київ, пр.Відрадний, будинок 95 ЛІТ. Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Логвінов |
Телефон | 380674060600 |
Ел. пошта | a.gorbunov@smartrain.com.ua |
Час публікації: 2024-10-18 10:50:35
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 10:50:35
Опис
При розгляді документів наданих учасником торгів ТОВ "СМАРТ АГРО" виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, а саме: Вимога про усунення невідповідностей: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "СМАРТ АГРО" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією: Відповідно до вимоги: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати «У випадку, якщо Учасник не є виробником даного товару, Учасник повинен надати документ (сертифікат), що підтверджує статус Учасника, як представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника цього товару.» Учасником надана копія Контракту №07/12-21 від 07.12.21 з виробником товару BCS SpA. Строк дії якого до 31.12.2022р. Також учасником наданий скан з оригіналу доповнення №2 від 02.01.2024 до контракту №07/12-21 від 07.12.21, яким строк дії договору продовжений до 31.12.2025р. Але немає доповнення до контракту, яким строк дії продовжений з 31.12.22 по 2024р. Учасником не в повному обсязі виконані вимоги замовника, передбачені тендерною документацією. Для усунення невідповідностей надати уточнюючу інформацію щодо строку дії Контракту №07/12-21 від 07.12.21 з виробником товару BCS SpA. Відповідно до вимоги: Відповідно до ч.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «У випадку надання учасником надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу –має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо.» Учасником надана копія документу, який не засвідчений відповідно до вимог тендерної документації, а саме копія Контракту №07/12-21 від 07.12.21 з виробником товару BCS SpA. Для усунення невідповідностей надати належним чином засвідчену копію зазначеного документу. Учаснику для усунення зазначених невідповідностей необхідно надати документи/інформацію у строк, визначений Особливостями.
Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Можливе відстрочення платежу до 60 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Титан" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 19268685 |
Поштова адреса | 69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Макаренка будинок 7 |
Ім'я |
Шамрай Олена Юріївна ( ) |
Телефон | +380976458124 |
Ел. пошта | shamray0970@gmail.com |