На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Комп'ютерний комплект в складі: системний блок, монітор, клавіатура, мишка, мережевий фільтр
Період оскаржень до 21 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Допущено технічну помилку
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-07-006611-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 жовтня, 16:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 575 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 875.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 15 жовтня, 15:21 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Персональні комп’ютери (АРМ)25 комплект Адреса поставки: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83 (9й поверх). Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40477150 |
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, Одеса, вул. КАНАТНА, буд. 83 |
Ім'я |
Світлана Йовва |
Телефон | +380673913291 |
Ел. пошта | s.i.yovva@dasu.gov.ua |