На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
119 890.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету. Категорія Замовника: юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів. Місцезнаходження Замовника: бульвар Шевченка, 81, місто Черкаси, Черкаська область, 18031 Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 2 тендерної документації. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-07-009319-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 12:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 119 890.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 жовтня, 16:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 599.45 UAH з ПДВ |
---|
Ноутбук Dell Vostro 3515 (N6264VN3515EMEA01_2201) або еквівалент1 штука Адреса поставки: 18031, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бул.Шевченка,81 Строк: до 15.11.2024 15:18 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Ноутбук Lenovo IdeaPad 3 15ITL6 або еквівалент5 штука Адреса поставки: 18031, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бул.Шевченка,81 Строк: до 15.11.2024 15:18 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-10-18 12:47:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 12:47:46
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" (ЄДРПОУ 45119322) по закупівлі Відкриті торги з особливостями, Код ДК 021-2015 (CPV) – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-10-07-009319-a встановлено: 1) невідповідності щодо виконання вимог згідно п.1 частини ІІ Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: «1.1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність власного та/або орендованого (та/або залученого на інших правових підставах) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про найменування (модель/марка), кількість, тип обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. - У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, але Учасник не зазначив у пунктах 1, 2, 3, інформацію про модель/марку. 1.2. Для підтвердження наявності в учасника власного та/або орендованого (та/або залученого на інших правових підставах) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, Учасник повинен надати, у складі тендерної пропозиції: - копію/-ї документа/-ів, що підтверджує/-ють право Учасника процедури закупівлі користування власним та/або орендованим (та/або залученим на інших правових підставах) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, які зазначені в довідці (оборотно-сальдова відомість, складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування, або інші документи). Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (містити відомості про найменування, модель/марку).» - У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищевказані документи. 2) невідповідності щодо виконання вимог згідно п.2 частини ІІ Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: «2.1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)* щодо постачання аналогічного товару* (не менше 2-х договорів) *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником** на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори поставки за кодом ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) - Ноутбуки Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинна містити інформацію про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. 2.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: - позитивний(-і) відгук(-и) щодо постачання аналогічного товару (у відгуку обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору); - аналогічний(і) договір(ори) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-ами) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - первинний(-і) документ (-и), що підтверджують факт передачі товару (видаткова накладна тощо), що передбачені договором, та які підтверджують виконання договору.» - У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій вказана інформація про договір №36 від 11.04.2024 р. за предметом закупівлі «Сервер, згідно коду ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)», що не відповідає вимогам передбачених пунктом п.2 частини ІІ Додатку 1 тендерної документації, крім того немає посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. Також у довідці вказана інформація про договір №140 від 01.05.2024 р. за предметом закупівлі «Ноутбук, згідно коду ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)», відсутнє посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. - У складі тендерної пропозиції Учасника міститься, ще одна Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій вказана інформація про договір №19-12 від 28.03.2024 р. «БФП лазерний Canon, згідно коду ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання», що не відповідає вимогам передбачених пунктом п.2 частини ІІ Додатку 1 тендерної документації, крім того немає посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. 3) невідповідності щодо виконання вимог згідно п.п.7 частини ІV Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що: «7. Гарантійний термін починається з моменту передачі товару та розповсюджується на товар та всі його складові частини. Гарантійні зобов’язання бере на себе Продавець товару, у зв’язку з чим Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати гарантійний лист щодо можливості здійснення сервісного обслуговування протягом гарантійного періоду із зазначенням сервісних центрів, представництва, представника, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.» У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Гарантійний у якому вказано: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА», в особі директора Волошинова Романа Віталійовича, гарантуємо: Гарантійний термін починається з моменту передачі товару та розповсюджується на всі його складові частини. Гарантійні зобов’язання бере на себе Продавець товару.», але відсутня інформація про: «можливості здійснення сервісного обслуговування протягом гарантійного періоду із зазначенням сервісних центрів, представництва, представника, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.» На виконання норм пункту 43 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей. З метою усунення вищевказаних невідповідностей Учасник повинен надати в складі пропозиції: 1) Документи на виконання вимог згідно п.1 частини ІІ Додатку 1 тендерної документації; 2) Документи на виконання вимог згідно п.2 частини ІІ Додатку 1 тендерної документації; 3) Гарантійний лист із інформацією про: «можливості здійснення сервісного обслуговування протягом гарантійного періоду із зазначенням сервісних центрів, представництва, представника, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.»
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2505013720 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛ.КРАСНОВА, будинок 17, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Балюк |
Телефон | +380675048383 |
Ел. пошта | olena_balyuk@ukr.net |
4.1. Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. 4.2. Розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі, з урахуванням вимог, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125622 |
Поштова адреса | 18031, Україна, Черкаська область, Черкаси, Бульвар Шевченка, 81 |
Ім'я |
Мельниченко Олександр Олексійович ( ) |
Телефон | +380984337551 |
Ел. пошта | omtender@ukr.net |