На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-07-013749-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 15:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 146 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 жовтня, 12:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 196.00 UAH з ПДВ |
---|
Організація серії семінарів (конференцій) по програмі «Надання домедичної допомоги при невідкладних станах»1 послуга Адреса поставки: Україна, м.Харків; м.Красноград, Харківська область; с.Пятничани, Стрийський район, Львівська область Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80562000-1, Послуги з професійної підготовки у сфері надання першої медичної допомоги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 44929549 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Україна, 39600, Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Соборна, будинок 7, кабінет 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Усикова Марина Олексіївна |
Телефон | 380668054533 |
Ел. пошта | kremenchuk.etc@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-24 23:11:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-25 23:11:38
Опис
п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» частини І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД: Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено: Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору. Скан-копії договору(-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), вказані в довідці/листі відповідно п.1. Скан-копії відгуку(-ів)/рекомендації(-й) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(-и) договором(-ами), зазначеного(-их) в довідці/листі відповідно п.1.** Але предмет договору не відповідає вимогам аналогічності договору, згідно вимог Замовника, а саме: аналогічним (-ми) договором (-ами) вважається: договір (-ри) щодо виконання надання послуг з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я та надання першої медичної допомоги, що не відповідає вимозі п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) Додатку №1 до ТД. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Учасник у складі своєї пропозиції надає: 1. Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору. 2. Скан-копії договору(-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), вказані в довідці/листі відповідно п.1. Мінімальна вимога: надання одного договору. При цьому Договір(-а) може(-уть) надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.** 3. Скан-копії відгуку(-ів)/рекомендації(-й) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(-и) договором(-ами), зазначеного(-их) в довідці/листі відповідно п.1.** Мінімальна вимога: надання одного відгуку *Аналогічним для даної закупівлі вважається договір, предметом якого є надання послуг з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я та надання першої медичної допомоги. **Примітки: •Документи у відповідності з пунктами 2 та 3 надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), при чому такі документи мають бути оформленими від одного і того ж замовника вказаного в довідці про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). •Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору, достатньо надання однієї скан-копії договору та однієї скан-копії відгуку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Дозавантажити в систему PROZORRO: Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору. Скан-копії договору(-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), вказані в довідці/листі відповідно п.1. Скан-копії відгуку(-ів)/рекомендації(-й) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(-и) договором(-ами), зазначеного(-их) в довідці/листі відповідно п.1.** відповідно до вимог п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Розділу 1 частини І Додатку №1 до ТД. п.5 частини ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД: Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено частину І додатку №3 не в повному обсязі, відсутні форми Додатку 1 та 2, що не відповідає вимозі п.5. частини ІІ додатку №1 до ТД Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 5. Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованих до надання послуг та/або виконання робіт (та товару(товарів) у їх складі, якщо це передбачено вимогами цієї тендерної документації) заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 11 розділу І тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Дозавантажити в систему PROZORRO: частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими відповідно до вимоги п.5 частини ІІ додатку №1 до ТД
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2857312266 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Прохоровська, будинок 18, квартира 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віра Петрова |
Телефон | +380978080884 |
Ел. пошта | manager1@sar.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3458205538 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, вулиця Олени Теліги, будинок 3, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лозинський Валерій |
Телефон | 380671655652 |
Ел. пошта | TENDER@HIGHMONT.COM.UA |
Протягом 30 календарних днів після підписання Акту приймання-передачі фактично наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Наталія Мова |
Телефон | +380954081006 |
Ел. пошта | nataliia.mova@ugv.com.ua |