На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Термін придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше ніж 24 години від загального терміну придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ЗАМОВНИКОМ: - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39917620 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 4, офіс 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євген Мелека |
Телефон | +380949522129 |
Ел. пошта | office@opk.od.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31765191 |
---|---|
Поштова адреса | 65009, Україна, Одеська область, м. Одеса, ПЛЯЖ"АРКАДІЯ" №23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталья Липинская |
Телефон | +380487340151 |
Ел. пошта | odessa_hleb@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32521649 |
---|---|
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Анатолійович Мільніченко |
Телефон | +380504151529,+0482355050 |
Ел. пошта | tender@utecon.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43370789 |
---|---|
Поштова адреса | 65078, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 14, КАБІНЕТ № 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Добровольський Віталій Володимирович |
Телефон | 380487051739 |
Ел. пошта | semenova.lm@korovay.od.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44375369 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, вулиця Костянтинівська, будинок 64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Наровило Дмитро |
Телефон | 0934667037 |
Ел. пошта | d.narovylo@khleb.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-08-002985-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 16 200.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 11 жовтня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 жовтня, 13:44 |
Батон з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці300 кілограм Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса, Одеська клінічна лікарня на залізничному транспорті Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | батон |
---|---|
Вид борошна | пшеничне |
Нарізаний | Так |
Упаковка | Так |
Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці320 кілограм Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса, Одеська клінічна лікарня на залізничному транспорті Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне, житнє |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ЗАМОВНИКОМ: - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Деркач Роман Іванович |
Телефон | 0444069178 |
Ел. пошта | derkach.r.i@uz.gov.ua |