На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
220 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 19 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Допущені помилки при публікуванні, внесені некоректні дані
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-08-005567-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 23:00 |
Дата останніх змін | 8 жовтня, 16:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 220 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 100.00 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 17 жовтня, 14:16 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Друковані книги для поповнення бібліотечного фонду899 штука Адреса поставки: 24300, Україна, Вінницька область, с-ще Тростянець, вул. Шкільна, буд.№1 Строк: до 29.11.2024 12:02 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22110000-4, Друковані книги |
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий. Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТРОСТЯНЕЦЬКА СЕЛИЩНА ПУБЛІЧНА БІБЛІОТЕКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42721303 |
Поштова адреса | 24300, Україна, Вінницька область, смт Тростянець, вулиця Шкільна 1 |
Ім'я |
Антонюк Лариса Віталіївна ( ) |
Телефон | +380978762057 |
Ел. пошта | bilara2020@ukr.net |