На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 150 144.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-04-012231-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-08-011099-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 16:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 150 144.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 жовтня, 13:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 31 501.44 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з перевезення персоналу ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» в робочих цілях легковими автомобілями та/або мікроавтобусами (60140000-1)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60140000-1, Нерегулярні пасажирські перевезення |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) на підставі: - п.п. 1 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", а саме: - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) на підставі: - п.п. 1 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", а саме: - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 42540055 |
---|---|
Поштова адреса | 03040, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ КРАСИЛІВСЬКА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Мігдальський |
Телефон | +380671503920 |
Ел. пошта | antonmigdalskiy@gmail.com |
Час публікації: 2024-10-30 16:11:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-31 16:11:14
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.1.1.1 п.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації. Учасником в складі своїй тендерній пропозиції надано (завантажено) у формі електронного документу Гарантійний лист Учасника (файл «Done - 24-1232_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx від 21 жовтня 2024 10:30») без накладеного на нього КЕП/УЕП уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1.1.1 п.1.1 розділу І та п. 1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.п.1.1.1 п.1.1 розділ І: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації. п. 1 розділ II: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) або удосконалений електронний підпис (далі - УЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис КЕП або УЕП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання УЕП замість кваліфікованого електронного підпису КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимоги п.п.2.1.1 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) інформацію про виконання (повне або часткове) Учасником торгів, аналогічних договору(ів) з надання послуг, не за формою згідно вищезазначених вимог. (файл «Довідка, 2.1 Аналогічний договір.pdf від 21 жовтня 2024 10:30»). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.1 п.2.1. розділу І та п.1 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) довідки, про виконання (повне або часткове) Учасником торгів, аналогічних договору(ів)** з надання послуг за формою, наведеною нижче: № з/п Назва підприємства із яким укладено договір П.І.Б. особи та телефон, яка відповідала за виконання договору від організації з якою укладено аналогічний договір Предмет договору Номер договору та дата укладання Термін виконання договору 1 2 3 4 5 6 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.2.1.2 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, оригінал(и) та/або електронну(і) копію(ї) та/або скановану(і) копію(ї) договору(ів)*, що наведений(і) Учасником в довідці про виконання (повне або часткове) аналогічних договорів**, згідно пункту 2.1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.2 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) договору(ів)*, що наведений(і) Учасником в довідці про виконання (повне або часткове) аналогічних договорів**, згідно пункту 2.1.1. * Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення у довідці згідно пункту 2.1.1. даного додатку більш ніж одного договору належним виконанням пункту 2.1.2. є надання скан-копії хоча б одного із договорів, що зазначений у цій довідці. ** Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з нерегулярних пасажирських перевезень та/або договір з надання послуг таксі та/або послуги транспортних агентств з перевезення пасажирів легковими автомобіля та/або мікроавтобусами та/або послуг інформаційних платформ з забезпечення перевезень пасажирів легковими автомобілями та/або мікроавтобусами та/або послуг з внутрішніх перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення. 4) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.2.1.3 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, оригінал(и) та/або електронну(і) копію(ї) та/або скановану(і) копію(ї) відгука(ів) від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги учасником торгів, що підтверджує досвід та добросовісне виконання/часткове виконання договору, скан-копію якого надано згідно п. 2.1.2 Додатку 2. до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.1.3 п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) відгука(ів)* від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги учасником торгів, що підтверджує досвід та добросовісне виконання/часткове виконання договору, скан-копію якого надано згідно п. 2.1.2 цього додатку. У відгуку має бути обов’язково зазначено номер договору і дату його укладання. * У разі надання Учасником скан-копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.1.3 є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. 5) Перелік виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) підписана/складена від імені керівника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" - директора Горовенко Тетяни Василівни. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" не надано (не завантажено): а). оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), чим не виконано вимоги п.п. 3.1. п. 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації; б). оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідку (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України, чим не виконано вимоги п.п. 3.2. п. 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.3.1 та п.п.3.2 п.3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ). 6) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІ ІНКОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42540055) в складі своїй тендерній пропозиції не надав (не завантажив), згідно вимог п.п.7.1. п.7 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, скан-копію/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) ліцензії/-й, що підтверджує/-ють наявність у учасника процедури права надання послуг з перевезення пасажирів відповідно до вимог Закону Україна "Про ліцензування видів господарської діяльності", чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням: внутрішні перевезення пасажирів на таксі та/або внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.7.1. п.7 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) ліцензії/-й, що підтверджує/-ють наявність у учасника процедури права надання послуг з перевезення пасажирів відповідно до вимог Закону Україна "Про ліцензування видів господарської діяльності", чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням: внутрішні перевезення пасажирів на таксі та/або внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43538665 |
---|---|
Поштова адреса | 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Миру, будинок 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Богдан Бубра |
Телефон | +380937070001 |
Ел. пошта | tender@u-drivers.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40768418 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІМ'Ї СОСНІНИХ, будинок 7-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Михайлівна |
Телефон | +380636177475 |
Ел. пошта | dlstrans@ukr.net |
Згідно розділу 3 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42795490 |
Поштова адреса | 03065, Україна, Київська область, Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Ім'я |
Філоненко Сергій Леонідович |
Телефон | 380442397759 |
Ел. пошта | FILONENKO-SL@TSOUA.COM |