На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-08-013916-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 13:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 565 108.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 825.54 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування ДТЗ1620 людино-година Адреса поставки: Україна, Волинська область, Луцьк, Місце надання Послуг: станції технічного обслуговування Виконавця та/або субпідрядника у м.Луцьк з можливістю одночасного приймання для надання Послуг не менш ніж 3 (трьох) одиниць ДТЗ. Місце дислокації ДТЗ Замовника– 44020, м. Луцьк, вул. Зв`язківців, 2 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33381255 |
---|---|
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 18А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Войдюк |
Телефон | +380502640909 |
Ел. пошта | sales@avtocentr-zahid.com.ua |
Час публікації: 2024-10-18 12:07:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 12:07:06
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "АВТОАЛЬЯНС-ЗАХІД" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На виконання вимог тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка Вих.№405/2 від 15.10.2024, копія договору №24/106 від 09.02.2023 та Відгук про співпрацю №1.15.008.102.-42507-24 від 14.10.2024. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці Вих.№405/2 від 15.10.2024, Учасником не надано копії акту/актів наданих послуг за договором №24/106 від 09.02.2023 з технічного обслуговування та/або ремонту ДТЗ щонайменше 2-х марок аналогічних зазначеним в Переліку ДТЗ Замовника Таблиці 1 Технічної специфікації. Наданий Відгук про співпрацю також не містить інформації щодо марок ДТЗ, які пройшли технічне обслуговування та/або ремонт за договором №24/106 від 09.02.2023. Таким чином Учасником не виконані вимоги п.п.1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) копії акту/актів наданих послуг за договором №24/106 від 09.02.2023 з технічного обслуговування та/або ремонту ДТЗ щонайменше 2-х марок аналогічних зазначеним в Переліку ДТЗ Замовника Таблиці 1 Технічної специфікації та які зазначено в довідці Вих.№405/2 від 15.10.2024 або оновлений позитивний лист-відгук у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору №24/106 від 09.02.2023, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та зазначенням інформації щодо марок ДТЗ, які пройшли технічне обслуговування та/або ремонт за договором №24/106 від 09.02.2023 (щонайменше 2-х марок аналогічних зазначеним в Переліку ДТЗ Замовника Таблиці 1 Технічної специфікації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами оригіналів Нарядів-замовлень/Актів наданих послуг, відповідно до рахунку на оплату, який надається Виконавцем одночасно з оригіналом Наряду-замовлення/Акту наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем до дати оплати належним чином складених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Турчина Вікторія Анатоліївна |
Телефон | 380500508234 |
Ел. пошта | turchyna-va@ukrposhta.ua |