На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
112 008.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: УМОВИ ПОСТАВКИ: 1.Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів та умовам цього договору. 2. Товари повинні бути належним чином зареєстровані в Україні, мати необхідні сертифікати, висновки, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку. 3. Для медичних препаратів обов’язкова наявність на упаковці маркування, яке вказує завод-виробник, найменування препарату, номер серії, термін придатності та інші характеристики, що зазначаються нормативно-технічною документацією. 4. Терміни придатності товару на момент поставки повинні становити не менш 80% від встановленого виробником терміну зберігання для кожної окремої позиції. За домовленістю Сторін договору, Товар може бути поставлений з меншим терміном зберігання. 5. Товар, який поставляється Постачальником, не повинен бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 6. Якість предмета закупівлі може покращуватись за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. 7. Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 25 грудня 2024 року. Після укладання договору перша партія товару повинна бути поставлена в найкоротший термін після подання заявки Замовником – в термін до 7 днів, для забезпечення надання медичної допомоги хворим, або в інший термін попередньо узгоджений з Замовником. Постачальник здійснює поставку товару в асортименті, кількості та за цінами, визначеними договором на підставі заявки (замовлення) Замовника. Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Кількість товару має відповідати Заявці Замовника. Поставка товару повинна здійснюватися у строк не пізніше п’яти робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника. 8. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. 9. Місце поставки товару: проспект Незалежності, 13, Харків, Харківська область, 61058, Україна. 10. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. 11. Датою поставки товару є дата підписання уповноваженою особою Замовника видаткової накладної. 12. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за умовами цього Договору. 13. Постачальник за свій рахунок, проводить доставку товару на адресу Замовника транспортом, що забезпечує якість, комплектність товару з урахуванням фізико-хімічних властивостей товару. 14. Прийомка товару по якості та комплектності проводиться Замовником за умови обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника на підставі товарно-супровідних документів. 15. Розвантаження товару по місцю призначення проводиться силами та засобами постачальника. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21633086 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Амосова, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Курбет Олег Анатольевич |
Телефон | 0504138455 |
Ел. пошта | OLEH.KURBET@UF.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-09-002199-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 112 008.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 16 жовтня, 18:07 |
Метоксифлуран пари для інгаляцій, рідина по 3 мл156 штука Адреса поставки: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33660000-4, Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття Профіль: Метоксифлуран пари для інгаляцій, рідина по 3 мл |
|
Класифікація згідно МНН | Methoxyflurane |
---|---|
Класифікація згідно АТХ | N02BG09 |
Форма випуску | Пари для інгаляцій, рідина |
Доза діючої речовини | 99,9 % |
Об'єм | 3, мл |
Тип пакування | Флакон |
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02003563 |
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Ім'я |
Бабай Наталія Анатоліївна |
Телефон | 0577050223 |
Ел. пошта | tk_okb@ukr.net |