На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
161 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-09-003746-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 12:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 161 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 жовтня, 14:31 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 610.00 UAH з ПДВ |
---|
Флеш-накопичувач 16 ГБ, 2.0700 штука Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3205712411 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Глінський Антон |
Телефон | 380669225184 |
Ел. пошта | GLINSKYI.87@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-10-18 09:00:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 09:00:48
Опис
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ (ЄДРПОУ 3205712411) в закупівлі за кодом ДК 021:2015 30230000-1Комп’ютерне обладнання , ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-10-09-003746-a виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Невідповідність: .у ДОДАТКУ № 1 некоректно заповнений п. 6, також п. 9 не відповідає вимогам тендерної пропозиції Рішення : надати виправлений ДОДАТОК № 1 2. Невідповідність: у тендерній пропозиції (ДОДАТОК №5) п.п. 5.1 зазначено : 5.1. Учасник зобов’язаний повідомити замовника інформацією в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. Рішення: надати інформацію в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. 3. Невідповідність: відповідно п. 4 Розділу III Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. Рішення: надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. 4. Невідповідність: відсутній гарантійний лист , зазначений у ДОДАТКУ №3, а саме «Перед виготовленням товару, Постачальник повинен надати пробний приклад продукції для затвердження Замовником (Надати гарантійний лист)» Рішення: надати вищезазначений гарантійний лист. 5. Невідповідність: у п. 11 ДОДАТКУ № 3 ЗАЗНАЧЕНО: В складі пропозиції Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару - копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення, або висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, та/або інші документи, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов'язковими на території України нормами і правилами. У разі у разі якщо даний товар не підлягає ліцензуванню (сертифікації, реєстрації, тощо) Учасник повинен надати довідку у довільній формі, про відсутність необхідності ліцензування (сертифікації, реєстрації, тощо). 6. Рішення: надати вищезазначений гарантійний лист. Невідповідність: у складі пропозиції відсутня інформація, зазначена у п 7-8 ДОДАТКУ №5, а саме: - Інформаційну довідку у довільній формі про підприємство (фізичну особо-підприємця) з зазначенням повної назви (найменування) підприємства, код ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси, діючі контактні номери телефонів, електронних адрес, розрахункові рахунки. - Якщо строк (термін) дії документів, наданих у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення строку дії договору, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження-зобов’язання (довідка, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх повторного отримання або продовження. Загальне рішення: Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ (ЄДРПОУ 3205712411) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3145022435 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Нагірна, будинок 3, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Микита |
Телефон | +380956450287 |
Ел. пошта | ele.com.ua@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02006716 |
Поштова адреса | 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Ім'я |
Юрій Пророчук |
Телефон | +380617698131 |
Ел. пошта | zokltend1@ukr.net |