На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
326 507.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: До дітей пільгових категорій відносяться: діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах; діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”; діти з числа внутрішньо переміщених осіб; діти, які мають статус дитини, що постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; діти з числа осіб, визначених у статті 10 та 101 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; діти із сімей, у яких один із батьків є учасником бойових дій або інвалідом війни та захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-09-006673-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 19:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 326 507.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 632.54 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
одноразове гаряче харчування для учнів від 6 до 11 років3450 послуга Адреса поставки: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Героїв Небесної Сотні, 4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
одноразове гаряче харчування для учнів від 11 до 14 років2650 послуга Адреса поставки: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Героїв Небесної Сотні, 4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
одноразове гаряче харчування для учнів від 14 до 18 років2550 послуга Адреса поставки: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Героїв Небесної Сотні, 4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43442507 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 145, офіс 325 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Черненко Олег |
Телефон | 380683203350 |
Ел. пошта | blagosfera@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-18 09:04:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 09:04:26
Опис
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, п.43 « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»Слідуючи з вищенаведеного було виявлено такі невідповідності у документах, що були подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 2 до ТД вимагалося надати в складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам розроблене примірне чотири тижневе сезонне меню, скориговане по віковим категоріям. 2. Згідно Додатку 1 до ТД вимагалося надання документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме - надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка згідно Форми 2.(Додатку 1)
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 банківських днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 40 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Навчально-виховний комплекс "Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41491657 |
Поштова адреса | 20701, Україна, Черкаська область, м. Cміла, вул. Героїв Небесної Сотні, 4 |
Ім'я |
Тетяна Юзипович |
Телефон | +380958718902 |
Ел. пошта | smila_liceum@bigmir.net |