На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-09-011111-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 13:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20.00 UAH з ПДВ |
---|
Питна вода в бутлях ємкістю 18,9л.64 штука Адреса поставки: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 11 Строк: до 24.12.2024 15:42 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 41110000-3, Питна вода |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2734709636 |
---|---|
Поштова адреса | 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого буд. 75 кв.3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лук'янов Сергій Юрійович |
Телефон | +380503216495 |
Ел. пошта | aelsalon2024@gmail.com |
немає
Час публікації: 2024-10-18 11:27:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 11:27:00
Опис
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів Питна вода в бутлях ємкі-стю 18,9л., придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріуполь-ської територіальної громади зокрема м. Маріуполя, (ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода), Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-09-011111-a, ФОП ЛУК'ЯНОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ-Код в ЄДРПОУ 2734709636, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною докумен-тацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Згідно пункту 7 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати: Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає скан-копію документу, який підтверджує її повноваження: наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника (або інший документ) або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше); - у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати довіреність (або інший документ), яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю). Учасник не надав Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю. 2) Згідно пункту 14 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати: Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі. Учасник не надав на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі. 3) Згідно пункту 16 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати: У разі не використання печатки, учасник надає відповідну довідку у вільної формі. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Оплата за поставлений Товар буде проводитися протягом 15 календарних днів з моменту постачання Товару на підставі видаткових накладних. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42815794 |
Поштова адреса | 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
Ім'я |
Колода Олексій Сергійович ( ) |
Телефон | +380675432851 |
Ел. пошта | zakupki.m.ehub@gmail.com |