На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 24 жовтня, 09:53
Опис
Відповідно до Рішення №67
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-10-005366-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 жовтня, 10:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 28 400 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 жовтня, 14:40 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 142 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Комплект обладнання для механізованої барабанно-підвісної гальванічної лінії (цинкування (кадміювання), оксидування, хромування) з очисними спорудами1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34999000-6, Генератори сигналів, розподільники антенних сигналів та установки для нанесення гальванічного покриття |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39580763 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 29006, Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бебех Олександр |
Телефон | 380673801759 |
Ел. пошта | TEHINVEST@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40326579 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Василь САМСОНЮК |
Телефон | 380500129383 |
Ел. пошта | practicesolutionllc@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40165275 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Петро Коншин |
Телефон | 380954543835 |
Ел. пошта | 22citygreen@gmail.com |
30% передоплата протягом 3 банківських днів від дати виставленого рахунку, 40% протягом 5 календарних днів після письмового повідомлення про готовність до відвантаження, 30% протягом 10 робочих днів після здійснення пуско-налагоджувальних робіт та підписання акту прийму-передачі товару, але не раніше за дату реєстрації Постачальником відповідної Податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
30% передоплата протягом 3 банківських днів від дати виставленого рахунку, 40% протягом 5 календарних днів після письмового повідомлення про готовність до відвантаження, 30% протягом 10 робочих днів після здійснення пуско-налагоджувальних робіт та підписання акту прийму-передачі товару, але не раніше за дату реєстрації Постачальником відповідної Податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 40.00%
30% передоплата протягом 3 банківських днів від дати виставленого рахунку, 40% протягом 5 календарних днів після письмового повідомлення про готовність до відвантаження, 30% протягом 10 робочих днів після здійснення пуско-налагоджувальних робіт та підписання акту прийму-передачі товару, але не раніше за дату реєстрації Постачальником відповідної Податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
до 120 календарних днів від дня підписання Договору (Специфікації), але не пізніше 15.03.2025
Тип оплати:
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Вікторія Іванівна |
Телефон | 380938503221 |
Ел. пошта | tender013@ukroboronprom.com |