На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
578 160.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для потреб 2025 року на підставі запланованих потреб. Обгрунтування: Пунктом 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених Особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-10-008511-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 11:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 578 160.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 781.60 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79713000-5, Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45228831 |
---|---|
Поштова адреса | 61091, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Осипенко, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій БАЙРАЧНИЙ |
Телефон | +380930538916 |
Ел. пошта | all.ukrainian.security.company.2023@steel227.com |
Розрахунки між Сторонами проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) акта наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37459193 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Чернявський Володимир Іванович |
Телефон | 380577253813 |
Ел. пошта | 37459193@mail.gov.ua |