На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33495924 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, Київська область, Київ, Дарницький р-н, ВУЛ. ЯЛТИНСЬКА, буд. 5-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Снопченко Дмитро |
Телефон | 380676822985 |
Ел. пошта | SNOPCHENKO@EALADDIN.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42472703 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ПИРОГОВСЬКОГО, будинок 19, корпус 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Василь Іщенко |
Телефон | +380981048735,+380981144961 |
Ел. пошта | inbox@all-it.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-10-010362-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 900.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 16 жовтня, 15:38 |
Захищені носії ключової інформації (токени)5 штука Адреса поставки: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21 Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання Профіль: Захищені носії ключової інформації (токени) |
|
Бренд | ІІТ, АВТОР, АВЕСТ-УКРАЇНА |
---|---|
Інтерфейс | USB, Bluetooth |
Матеріал корпусу | пластик, пластик-метал, метал |
Експертний висновок ДССЗЗІ України | Так |
Гарантійний термін | 12 - 36, міс |
Розрахунки за цим Договором здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов цього Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. У разі затримки надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунок за Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки (несвоєчасного надходження) коштів до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Верхньодніпровська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04052595 |
Поштова адреса | 51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21 |
Ім'я |
Наталія Ворона |
Телефон | +380673993215 |
Ел. пошта | vmr04052595@gmail.com |