На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 647.12 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-10-013357-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 17:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 23 647.12 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 118.24 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Заміна підшипника маточини задньго колеса (по обидва боки)1 послуга Адреса поставки: Україна, надання послуг згідно документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Заміна підшипника ступичного переднього правого1 послуга Адреса поставки: Україна, надання послуг згідно документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Заміна підшипника маточини переднього лівого1 послуга Адреса поставки: Україна, надання послуг згідно документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Комп’ютерна діагностика1 послуга Адреса поставки: Україна, надання послуг згідно документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35443270 |
---|---|
Поштова адреса | 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ростислава Велегура |
Телефон | +380992192160 |
Ел. пошта | talisman.service@talisman.net.ua |
Час публікації: 2024-10-18 11:24:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 11:24:37
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Талісман-Сервіс" (код 35443270) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, зі змінами (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Талісман-Сервіс"(код 35443270) (далі за текстом - Учасник) надали відомість про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вих. № 1210/9 від 12.10.2024. В рядку 1, колонка 3 «Найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором» не повністю прописано найменування предмета закупівлі згідно наданої сканованої копії аналогічного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. В Додатку 1.6 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». В рядку 1, колонка 3 «Найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором» повністю прописати найменування предмета закупівлі згідно наданої сканованої копії аналогічного договору, а саме : « Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)».
Оплата за надані послуги проводиться Замовником у національній валюті, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг. У випадку затримки бюджетного фінансування на цей вид видатків, оплата може бути проведена протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження Замовнику відповідного бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 13 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38301493 |
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, Селидове, вул.Кринична,42 |
Ім'я |
Віра Карастильова |
Телефон | +380507046793 |
Ел. пошта | v.karastylova@dsns.gov.ua |