На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-11-011797-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 07:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 15:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 999 769.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 997.69 UAH без ПДВ |
---|
Сонячна електрична станція потужністю 10 кВт з накопичувачами електрики1 комплект Адреса поставки: 81321, Україна, Львівська область, с. Шегині, Яворівський р-н Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09330000-1, Сонячна енергія |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43699557 |
---|---|
Поштова адреса | 79041, Україна, Львівська область, місто Львів, Залізничний район ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА будинок 140 квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дадашева Раміна |
Телефон | +380961863653,+380731794149 |
Ел. пошта | info@teplocel.com.ua |
Час публікації: 2024-10-21 16:16:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-22 16:16:56
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ" (ЄДРПОУ 43699557)встановлено, що: - на виконання вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.10.2024 № 731(ВТ)) встановлено що - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції), відповідно до пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації, учасником не завантажено жодного документу; - на виконання вимог пункту 5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.10.2024 № 731(ВТ)) встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), учасником завантажено договір від 01.06.2024 №2-05/2023 ВТ на суму 719 696,60 грн. з контрагентом «Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса»; додаткову угоду від 28.07.2023 №1; додаткову угоду 2; видаткову накладну та акт прийому-передачі від 18.08.2023 №61, що підтверджують його повне виконання. Учасник завантажив Додаткову угоду №2, яка не містить дати реєстрації та відсутні підписи, печатки контрагента як на додатковій угоді, так і на додатку до неї.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після завершення монтажу сонячної електричної станції потужністю 10 кВт з накопичувачами електрики на об’єкті Замовника з проведенням пусконалагоджувальних послуг та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений та змонтований Товар (далі – рахунок), та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі, в будь якому випадку до 01.12.2024 року.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 2144 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321653 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів |
Ім'я |
Зарицька Наталія Степанівна |
Телефон | 0322390194 |
Ел. пошта | nzarytska@dpsu.gov.ua |