На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-11-011797-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 07:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 999 769.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 997.69 UAH без ПДВ |
---|
Сонячна електрична станція потужністю 10 кВт з накопичувачами електрики1 комплект Адреса поставки: 81321, Україна, Львівська область, с. Шегині, Яворівський р-н Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09330000-1, Сонячна енергія |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Код ЄДРПОУ | 43699557 |
---|---|
Поштова адреса | 79041, Україна, Львівська область, місто Львів, Залізничний район ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА будинок 140 квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дадашева Раміна |
Телефон | +380961863653,+380731794149 |
Ел. пошта | info@teplocel.com.ua |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після завершення монтажу сонячної електричної станції потужністю 10 кВт з накопичувачами електрики на об’єкті Замовника з проведенням пусконалагоджувальних послуг та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений та змонтований Товар (далі – рахунок), та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі, в будь якому випадку до 01.12.2024 року.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 2144 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321653 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів |
Ім'я |
Зарицька Наталія Степанівна |
Телефон | 0322390194 |
Ел. пошта | nzarytska@dpsu.gov.ua |