На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
344 235.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-11-012852-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 жовтня, 13:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 344 235.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 жовтня, 11:57 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 721.18 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Стенд випробувальний типу Drager Testor 2500 (в комплекті з перехідниками) або еквівалент1 комплект Адреса поставки: Україна, поставка товару згідно документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38424000-3, Контрольно-вимірювальне обладнання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 32960947 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Киев, вул Введенська 29/58,нежиле приміщення №93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пінчук Ольга |
Телефон | +380444922704 |
Ел. пошта | tender@post-01.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41327438 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Є. Коновальця, буд. 31, оф. 400/10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стецюк Ігор Анатолійович |
Телефон | +380958967880 |
Ел. пошта | dstfl.office@gmail.com |
-
Покупець здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару згідно специфікації, видаткової накладної. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 13 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38301493 |
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, Селидове, вул.Кринична,42 |
Ім'я |
Віра Карастильова |
Телефон | +380507046793 |
Ел. пошта | v.karastylova@dsns.gov.ua |