На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-11-013300-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 09:00 |
Дата останніх змін | 28 жовтня, 11:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 200 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 жовтня, 12:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України1 послуга Адреса поставки: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79210000-9, Бухгалтерські та аудиторські послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33236268 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Антоновича. 172 а, офіс 818 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Супрович Наталія |
Телефон | 380445282655 |
Ел. пошта | AUDIT.CAPITAL@GMAIL.COM |
Не планується залучення субпідрядника/співвиконавця
Час публікації: 2024-10-24 13:48:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-25 13:48:39
Опис
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-013300-a, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Аудиторська фірма «КАПІТАЛ ГРУП», ЄДРПОУ 33236268 встановлено невідповідність умовам тендерної документації. На виконання вимоги п.п. 2.1 п. 2 Додатку № 2 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» та в зв’язку з невідповідністю в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів з надання аудиторських послуг протягом 2022-2024 років не менше як із 3-ма підприємствами державної форми власності, а саме: - лист-відгук від ДП "ДІЯ" - договір №9041/23 від 04.09.2023р., не містить печатки, хоча в ДП «ДІЯ» вона наявна, що не відповідає вимогам Замовника в частині надання підтвердження «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів з надання аудиторських послуг протягом 2022-2024 років не менше як із 3-ма підприємствами державної форми власності», оскільки відповідно до умов ТД дана вимога підтверджується наступним чином «На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати відгук від замовників про належне виконання Учасником договорів, зазначених у Довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності)); - надана учасником довідка в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022 - 2024 років із зазначенням: найменування замовника, предмету договору, номеру, дати укладення та закінчення договору, статусу виконання містить неточності, а саме: в частині «Дата закінчення договору» з ДП ПРОЗОРРО, Учасник зазначив «До повного виконання», натомість в п.4.3. договору «Строк дії Договору» зазначено дату до 31.12.2023 р. Замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВ «Аудиторська фірма «КАПІТАЛ ГРУП», ЄДРПОУ 33236268, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити: - лист-відгук ДП «ДІЯ» по Договору №9041/23 від 04.09.2023р. на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою; - оновлену довідку в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022 - 2024 років із зазначенням: найменування замовника, предмету договору, номеру, дати укладення та закінчення договору, статусу виконання. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у тендерній документації, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36694398 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ Л. ПЕРВОМАЙСЬКОГО, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Богданова |
Телефон | +380504486128 |
Ел. пошта | o.bogdanova@crowe.com.ua |
100% післяплати не пізніше 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дня виставлення рахунку після надання Аудиторського звіту або після припинення аудиту (у випадках припинення аудиту на підставі вимог професійних стандартів аудиту без надання Аудиторського звіту)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "ПРОЗОРРО" |
Повна назва організації | ДП "ПРОЗОРРО" |
Код ЄДРПОУ | 02426097 |
Назва організації | ДП "ПРОЗОРРО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02426097 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22 |
Ім'я |
Надія Бивальцева |
Телефон | +380669345215 |
Ел. пошта | n.byvaltseva@prozorro.ua |